vill inte tillbaka till avdelningen

Mer
15 år 7 månader sedan #142764 av Fantasio

Gäst skrev:

Fantasio skrev: Det hände mig. Fick åka polisbil till PIVA, sedan drog de in mina permissioner en tid. Inte roligt.


polisen kan inte hämta mig om jag inte öppnar för dem. bunkrar jag upp med mat borde jag klara mig i flera veckor


Kämpar du mot polisen kommer du att förlora. Tyvärr. Kan du inte åka tillbaka frivilligt? Annars är risken att du får vara inskriven längre. Jag förstår din frustration, men du bör nog åka tillbaka frivilligt. Förr eller senare blir du utskriven.

Att vara inlagd är jobbigt, men ibland behöver man det, även om man själv inte tycker det. Jag håller tummarna för dig och vet att du förr eller senare får sköta dig själv i din egen lägenhet. Men, snälla. Kämpa inte emot, det blir bara värre.

Jag önskar dig allt gott. Kom ihåg: Du är inte ensam om dessa tankar. Flera av oss på Viska har hämtats av polisen och kämpat mot inläggning.
Mer
15 år 7 månader sedan #142768 av Nissegossen

Gäst skrev:

Fantasio skrev: Det hände mig. Fick åka polisbil till PIVA, sedan drog de in mina permissioner en tid. Inte roligt.


polisen kan inte hämta mig om jag inte öppnar för dem. bunkrar jag upp med mat borde jag klara mig i flera veckor


Om du råkar ut för att med polisens hjälp, forsla dig till sjukus, så tar de sig in i din lägenhet i alla fall! Det är deras jobb att hämta dig och då vidtar de, de åtgärder som behövs! Du står inför fastighetsbolaget och en trasig dörr!

Gör inte det här på det svåra sättet, för det finns absolut ingen orsak!
Prata med dem säger jag bara!!!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 7 månader sedan #142802 av Geta
Det är ett väldigt gott tecken att få permission över
natten. Då är inte utskrivningen långt borta. Varför
sabba det?
Mer
15 år 7 månader sedan #142803 av AnnKatarin
Ja, sabba inte! En kompis till mig skulle ha LPT till i april i år, men h*n rymde så många gånger att det blev framflyttat till november och jag tvivlar på att h*n kommer ut då för h*n har rymt flera gånger sedan dess. Håll dig lugn! Du borde kunna få reda på när LPT:n släpps. på ett ungefär iaf. Hare!
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #142810 av

AnnKatarin skrev: Ja, sabba inte! En kompis till mig skulle ha LPT till i april i år, men h*n rymde så många gånger att det blev framflyttat till november och jag tvivlar på att h*n kommer ut då för h*n har rymt flera gånger sedan dess. Håll dig lugn! Du borde kunna få reda på när LPT:n släpps. på ett ungefär iaf. Hare!


"Vafanskaruhadinjävel?" är ordet.
Mer
15 år 7 månader sedan #142812 av AnnKatarin
Eh, jaha? Jag har missuppfattat allt! :-s