Avdelningen och jag

Mer
10 år 1 vecka sedan #652035 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Avdelningen och jag
Då låter det kanske som en bra idé.
Mer
10 år 1 vecka sedan #652191 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Avdelningen och jag
Om man får dålig effekt av antipsykotika kan det vara värt att testa B-vitaminet pyridoxin, som är ofarligt och saknar biverkningar.

En nyhet från sajten:

Personer med schizofreni, som har ökad karbonylstress har tecken på dålig effekt av antipsykotika (behandlingsresistens) har japanska forskare kommit fram till. Forskarna mätte karbonylstressen genom att mäta pentosidin och pyridoxal i blodet. Pyridoxal är samma sak som vitamin B6.

Forskarna föreslår att vitamin B6 skall ges till de med karbonylstress och att det kanske kan minska symptomen. Tidigare studier på behandling med vitamin B6 vid schizofreni gav inte så goda resultat, men där behandlades inte enbart de med karbonylstress.

www.viska.se/index.php/nya-lakem ... vitamin-b6
Mer
10 år 1 vecka sedan #652309 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Avdelningen och jag
Nu har de flyttat in två andra personer i mitt rum. Pallar inte det. De la mig i ett rum ensamen av en anledning, men nu har det kommit fler patienter. Vet inte hur jag ska klara detta för att vara ärlig.
Mer
10 år 1 vecka sedan #652324 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Avdelningen och jag
Mer
10 år 1 vecka sedan #652376 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Avdelningen och jag
Ska skriva ut mig själv imorgon. De kan inte hålla kvar mig här. Blir att vaka inatt.
Mer
10 år 1 vecka sedan #652398 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Avdelningen och jag
Vad jobbig - tycker synd om Dig, Evillynn! Att man måste hålla sig vaken kan inte vara roligt. Känns det som om dom har koll på Dig?