Jag och min kp

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1213246 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jag och min kp
Jag sitter och är lite småsur på min kontaktperson. Jag råkade på denne på avdelningen. "Hej, hej" blev det sagt, men inte mycket mer. Jag tycker att det är på sin plats att fråga hur man mår, det hade jag frågat om rollerna varit ombytta.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213257 av wasp
Svar från wasp i ämnet Jag och min kp
Kanske, men öppenvård är en sak, dygnsvård en annan.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213262 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Jag och min kp

zoidar skrev: Jag jobbar ju som kontaktperson/ledsagare. Så jag är i andra änden så säga. Ibland vet jag knappt vem som är vad. :lol: men det är nog bra, för då är vi liknande nivå.


Jag jobbar ju också med liknande. Fast jag har själv aldrig haft någondera. Jag anser mig själv så återhämtad att det har möjliggjort ett jobb. Men nu i mars blir jag pensionär och vet inte om jag ska fortsätta extraknäcka. Kanske måste jag i och med att min pension blir väldigt låg. Vi får se.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213281 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag och min kp
Om du inte pensionerar dig ger det klirr i plånboken som pensionär, detta för mer pengar sedan som pensionär när du tar ut pension men du har ju redan sökt pension, vet inte där om det går att ändra på om du vill fortsätta arbeta Ta den diskussionen med pensionsmyndigheten nu, inte senare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213325 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Jag och min kp
Man har blitt veldig restriktiv med alt av personalia, sykehistorie, diagnoser etc på epost. Det er kanskje bra det.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213327 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag och min kp
Fantasio,
Din kontaktperson kanske hade en tid att passa och hade bråttom.