Jag och min kp

Mer
4 år 3 månader sedan #1213371 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Jag och min kp

Cosmos skrev:

zoidar skrev: Jag jobbar ju som kontaktperson/ledsagare. Så jag är i andra änden så säga. Ibland vet jag knappt vem som är vad. :lol: men det är nog bra, för då är vi liknande nivå.


Jag jobbar ju också med liknande. Fast jag har själv aldrig haft någondera. Jag anser mig själv så återhämtad att det har möjliggjort ett jobb. Men nu i mars blir jag pensionär och vet inte om jag ska fortsätta extraknäcka. Kanske måste jag i och med att min pension blir väldigt låg. Vi får se.



Det er alltid mye lettere å få en jobb om man har en jobb. Har man stått utenfor lenge, blir det veldig vanskelig,
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 vecka sedan #1238664 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jag och min kp
Jag fick en hel del frågor att svara på när jag var på AE (akutenheten) och min kp ringde mig om saken. Denne hade fått ta del av vad som skrivits. Bland annat var där namn på en röst som blivit mer framträdande. Stod visst något om att jag var självmordsbenägen, men det är jag inte. Hade jag varit det hade jag väl blivit inlagd. Jag har stort förtroende för min kp, men vad ska denne tro om mig?
Mer
4 år 1 vecka sedan #1238666 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag och min kp
Du får väl förklara för din kontaktperson att du inte är självmordsbenägen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 vecka sedan #1238667 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jag och min kp
Precis. Du, Geta tror väl mig? Jag vill inte dö, jag är livrädd för sjukdomar. Jag vill leva.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1238669 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag och min kp
Hotade du med att ta livet av dig om du inte fick bensodiazepiner, när du var inlagd?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 vecka sedan #1238670 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jag och min kp
Nej, något sånt gjorde jag inte. Jag fick faktiskt mer benso, men det var läkaren som tyckte jag skulle ha det. Jag tog inte upp medicineringen överhuvudtaget. Jag var där för att mådde pyton. Jag springer inte runt och hotar med självmord, snacka om att man får dåligt rykte.