Varför försöker psykiatrin ALLTID hitta minsta lilla fel?

Mer
6 år 8 månader sedan #960083 av Carmen Al Kebab
Återigen, minsta lilla ord fel så försöker de vinkla det till sin fördel... Lite som att vara oppositionspolitiker.

De skriver bara ner det negativa och försöker jobba emot mig i nästan allt...

Senast jag var inlagd på LPT så gav läkaren mig en spruta utan att vi ens hade snackat om det innan dessutom gjorde jag ingenting när jag var inlagd... Det verkar vara bestämt innan att man ska övermedicinera patienter.
Mer
6 år 8 månader sedan #960085 av Geta
Senast som jag var inlagd för 12 år sedan fick jag också en spruta, när jag kom in akut. Det gjorde att det ganska fort klarnade i huvudet.
Mer
6 år 8 månader sedan #960086 av Lelle
jag fick en spruta när jag bytte avdelning och fick akut dystoni, det var skitjobbigt och jag trodde att det aldrig skulle gå över, jag försökte ta mitt liv då. det var en överdos
Mer
6 år 8 månader sedan #960087 av Lelle
det var cisordinol i sprutan och inte hjälpte den mot psykosen, skitmedicin
Mer
6 år 8 månader sedan #960094 av Carmen Al Kebab
Bra att du erkänner att det var en överdos, kanske vi är scientologer? :p

Självklart är vi inte det, inte heller folk på anonyma flashback där nästan alla har samma erfarenheter som jag.
Mer
6 år 8 månader sedan #960102 av Admin1
Akut dystoni är en biverkan, som inträffar vid normaldoser eller vid doshöjningar. Ofta i början av medicineringen. Möjligen kan risken minska om man använder nyare antipsykotika och ej Cisordinol, men Cisordinol Acutard är standardpreparatet tyvärr. De har inte gjort fel. Akut dystoni kan snabbt hävas med Akineton injektion.