Hur får man makt över chefsöverläkare och överläkare

Mer
6 år 4 månader sedan #992011 av Carmen Al Kebab
Hur får man makt över chefsöverläkare och överläkare inom psykiatrin? Tips på yrken?
Mer
6 år 4 månader sedan #992013 av Geta
Försök bli sjukvårdspolitiker.
Mer
6 år 4 månader sedan #992068 av Fantasio
Gör som jag och engagera dig politiskt, då törs de inte sätta sig på dig. Jag är respekterad på psyket.
Mer
6 år 4 månader sedan #992070 av Carmen Al Kebab
Jag har alltid tyckt politik är kul, men är man inte en ganska utsatt situation då? Polisen kanske inte vill hjälpa om man är psykpatient samtidigt politiker?

På vilket sätt blev du mycket mer respekterad av psykpersonalen?
Mer
6 år 4 månader sedan #992082 av Fantasio
Det vet jag inte riktigt, Carmen. Däremot när jag var ny inom psykiatrisvängen var jag tvångsvårdad och vid en förhandling om fortsatt tvångsvård eller ej fick jag höra saker från läkaren. Han hade googlat på mitt ovanliga namn och fått en del information, detta skulle ligga mig i fatet enligt honom. Jag hade ett politiskt liv innan jag blev partiledare i mitt nya parti och med det kom respekt, rädsla och hat. Folk tror att jag är snabb med att ta till våld och undviker att provocera mig. Fast min lilla hemlighet är att jag är en fridsam individ, men jag låter gärna myten om mig frodas.
Mer
6 år 4 månader sedan #992092 av Nissegossen
Fantasio, ta lite olja så du får ett tillskott, gärna hojtar olja för ett välsmort munläder

Detta så det inte gnisslar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum