Varför har nästan alla inom psykiatrin dålig människosyn?

Mer
5 år 7 månader sedan #1089369 av Carmen Al Kebab
Det skiner igenom hur dålig människosyn de flesta har där... De är ju anställda och ska bete sig professionellt.

De enda som kan bete dig någorlunda professionellt är psykiatrikerna även om psykiatrikerna är största mytomanerna på hela psykiatrin.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089374 av Geta
Håller inte med dig.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089398 av Inwatto
Håller inte heller med Carmen Al Kebab. Kan det vara så att man hittar det man söker? Söker man fel och brister i psykiatrin, så hittar man bara det.

Jag tycker det finns många bra människor som jobbar med människor.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 7 månader sedan #1089404 av Crusader
Hej Carmen

Du kanske har uttryckt dig på fel sätt.

I min erfarenhet med psykiatrin så har det haft ofantligt stor bemärkelse hur man uppför sig och hur man formulerar sig.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089407 av Geta
Carmen har färgade glasögon på sig som gäller det mesta. Det kan vara någon signalsubstans i hans hjärna som gör det.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089408 av Nissegossen
På en avd finns två sorter människor, de ena är människor med mycket humanitet och empati.

Den andra vill jag benämna plitarna som inte bangar för ett slags mål. Ofta stora med mycket stora muskler, de är där för att ta ned de patienter som protesterar och kanske vägrar en injektion eller om man slåss, de tar ned den personen, jag har pratat med personal och en gång sade en Överläkaren, klinikchefen han handplockar sin personal, samt han skryter om att hans personal, att de inte lägger folk i bälte. Ifrågaom,om det sade personen, de skickar han ned till intaget där lägger de patienten bälte istället då är inte han ansvarig.

Går överfallslarmet, då kommer alla plitar från anda avd så är du bråkstake har du inte sucken av att chans kunna göra något.

Det där förstod jag själv och gjorde som så för personalen att jag tog de fulla påsarna i hinken som var avfallskorgen och satte dit tomma påsar, samt att jag tog kaffemuggarna i köket och en personal sade du förnekar dig aldrig. Det hade vissa fördelar de kunde öppna köket så att man fick kaffe tidigt på morgonen först av alla.

Ta ansvar för dig själv, var foglig och gör som de säger, har du problem med detta så helt plötsligt blir du deras problem. Vem vill ha problem på jobbet, och om du är problemet för dem ser de sig nödsaka sig och då är du en trubbelmakare främst för plitarna? Har du problem med texten jag skrivit och inte förstår, lycka till.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Nissegossen.