Vad gör en akutenhet?

Mer
3 år 1 månad sedan #1329173 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad gör en akutenhet?
Fantasio, försök få plats på ett gruppboende, där du kan vända dig till personalen för att få hjälp. Du behöver ganska mycket hjälp numera.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1331764 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vad gör en akutenhet?
Nej, jag vill inte in på något boende. Vilken knäck för självförtroendet.

Jag leker med tanken på att ringa AE. Vill gråta en skvätt och bli tröstad. Men vad ska de kunna göra för mig? Är ju inte ute efter en inläggning. Vi är nog många som sitter ensamma och mår dåligt. Jag har precis tagit tio milligram Stesolid och väntar på effekt av dem, hoppas de ger mig lite lugn och ro. Jag kanske är prinsessan på ärten, jag vet inte. Jag vill ringa, men vet att det är en dum idé. Man får lätt gnällstämpel på sig. Senast jag ringde dem var när jag inte fick ut några Stesolid på apoteket, men de hänvisade mig till min mottagning. Tar jag upp resurser för andra mer behövande om jag ringer? Det brukar inte bli så långa samtal.
Mer
3 år 1 månad sedan #1331765 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad gör en akutenhet?
Fantasio,

Du är inte precis akutsjuk.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1331767 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vad gör en akutenhet?
Nej. Jag har en molande oro i kroppen. Jag har faktiskt en kompis jag kan ringa, men vad ska jag säga till honom?
Mer
3 år 1 månad sedan #1331829 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad gör en akutenhet?
Om du känner oro så tag en promenad för oron försvinner då på 5 minuter. Fortsätter du med benso och kräver högre dos kommer de ta bort benso för dig.