Århundradets skandal om det är sant!

Mer
16 år 3 månader sedan #100719 av stefan
Man vet orsaken och kan förklara symptomen m.m sedan 1954 enligt ett mail som jag fick när jag redogjort för min kamp och hur jag förstod sjukdomen.

Personen gav ingen info och detta liknar en vanföreställning jag vet, men blev ändå upprörd.
.
Mer
16 år 3 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #100743 av stefan
Anledningen till att jag reagerar så starkt på detta är att man meddelat mig att man förstår och teoretiskt kan förklara mina detaljerade beskrivningar. Detta svar erhölls efter att jag i detalj redogjort för en lång rad otvetydiga fakta (som borde vara kända sedan länge) varav många också relativ enkelt kan förklaras.

Hypotetisk fråga: Är det ok att säga att man först nu förstått detta om det varit känt sedan länge p.g.a att man tycker att det är skadligt att gå ut med sanningen samt endast gör detta för att man insett att det inte längre går att hålla hemligt?
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
16 år 3 månader sedan #100744 av Geta
Det är säkert massor inom psykiska sjukdomar som man
inte vill dra fram.
Det här att det anses så livsfarligt att gå i psykoterapi t.ex.
Det är säkert ett sätt att lägga locket på.

Nu har inte jag en aning om vad du pratar om.
1954 då ungefär började den första neuroleptikan Hibernal
användas.
Mer
16 år 3 månader sedan #100746 av stefan
Grejen är den att förstår dom de flesta av de symptom som jag i detalj beskrivit så förstår dom sjukdomen....

Har kämpat i sju år både med att beskriva och försöka förstå och det råder inga tvivel om att dom förstår sjukdomen om dom förstår de flesta av de symptom som jag beskrivit!

www.freewebs.com/stefan661/