Vem är det som avgör vad som är psykos och inte?

• Cosmos
  • Cosmos Profilbild
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
02 feb 2021 23:23 #1318142 av Cosmos
Jag har gjort mig själv en otjänst många ggr genom att vara vältalig och konkret i mitt sätt att förringa mina upplevelser. Eller också har jag bara varit helt tyst som den gången när jag var 14 år och hade mamma med in till läkaren. Vad hon sade minns jag inte, borta som jag var i min egen värld.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Hope
  • Hope Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
02 feb 2021 23:38 #1318146 av Hope
Religiösa har psykoser? Det tror jag inte riktigt tro på. När dom kan sköta jobb och familj. Visserligen blir vissa av barnen hjärntvättade vilket är destruktivt som fan. För dom ska få valet själva. Inte bli hjärntvättade. Men jag tror inte det är masspsykos. Då vet man inte riktigt vad psykos egentligen är. När jag var yngre var jag ateist. Idag agnostiker. Man kan inte vara säker på någonting över huvud taget här i livet. Det är bara dårar som är det. Vilket du inte är alltså är en "dåre". Det bästa är inte ha någon åsikt om det här över huvud taget. Vem vet. Men masspsykos tror jag inte på. För dom sköter jobb och familj precis som alla andra mer eller mindre. Men det finns galna och helt vettlösa troende men galningar finns överallt. Leta reda på dom så kan du hitta dessa lite varstans.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.241 sekunder