Symtom på paranoia eller bara sjuk verklighet?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 5 månader sedan #989944 av Jocke
Många tycker det är så solklart ett fall kan bli, om dem känner om dem skulle kunna klara en utredning kring sig själv, så kanske dem inte förstår att tillit är svårt att skapa om ngt utreds som man inte är bekväm med.

Dina tankar ispegelland är korrekta, även dina utomjordingen! Begriper inte längre vem jag är, då media alltmer oblygt visar sina positioner öppet, hur kan man då försvara sig mot de som är mer ihärdiga i sina attacker.

God natt!

Ok, såg ditt senaste inlägg, du har helt rätt ispegelland!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 5 månader sedan #989951 av Utomjordingen
ispegelland, har du så som jag har så måste du ha liknande symptom som jag har! Tillexempel, skrik inne i huvudet osv.
Mer
6 år 5 månader sedan #989954 av memphis

Utomjordingen skrev: ispegelland, har du så som jag har så måste du ha liknande symptom som jag har! Tillexempel, skrik inne i huvudet osv.


jag har inte särskilt ofta hörselhallucinationer och inte heller tinnitus mer än om jag är väldigt trött i huvudet. Men jag förlorade också mitt "privata huvud" när jag blev sjuk. I stället för "röster" fick jag min kommunikation tillbaka via tv, radio och vägskyltar... vad som helst egentligen och det sker fortfarande men inte alls som då.
Mer
6 år 5 månader sedan #989990 av Amandara
Jag hade tinnitus sist jag var allvarligt sjuk, det tjöt i höger öra. Skitjobbigt. Men det gick över med haldol tack och lov. Måste vara hemskt jobbigt att ha tinnitus utomjordingen!
Mer
6 år 5 månader sedan #990015 av Carmen Al Kebab
Hör ni verkligen röster då? Hur kan ni veta så det inte är någon annan som har spelat in ett ljud och har det ljudet på hög nivå?
Mer
6 år 5 månader sedan #990043 av Utomjordingen
Ja, jag har hört röster dagligen sen våren 1990! Sen har jag musikhallucinationer och sånt också.

Det har gjort mig galen på riktigt! Jag har sen våren 1990 försökt i alla fall att inte spåra ur helt utan hållit mig inom ramarna. Fast jag har nog skenat i väg med mina vanföreställningar som kanske inte är vanföreställningar men det är någonting som jag inte kan hjälpa.

Tar ibland en lugnande tablett eller dricker öl som kan hjälpa mot mitt lidande som oftast är rädsla.

I framtiden ska jag boka en tid till en audionom och få skräddarsydda öronproppar så det kanske kan lindra när det gäller ljudillusioner.