Symtom på paranoia eller bara sjuk verklighet?

Mer
6 år 5 månader sedan #990907 av Richard
Jag trappade ner Haldolen till 1 mg ett par dagar, o för 2 dagar sen satte jag ut den den helt. Känns som om jag vaknat upp ur en bubbla, att jag är nyduschad och all stelhet o värk i ryggen är nu borta.

Men, det är något som inte stämmer... :neutral:
Jag känner mig inte säker och är orolig. Har under veckan fått ett nytt intresse, datasäkerhet, integritet och övervakning. Har lagt ner mycket tid och pengar på att skydda min personliga integritet... Jag vet inte om jag är överdrivet paranoid. Vill inte gå in på exakta åtgärder, men bl.a. har jag krypterat delar av datorn med kryptering med militär säkerhet o givetvis köpt en VPN-tjänst.
Mer
6 år 5 månader sedan #990936 av Nissegossen

ispegelland skrev: Jag tycker att såna som söger att de skiter i om de är övervakade i övervakningssamhälle är naiva och korkade i just denna fråga. Klart att man vill ha ett privatliv. Det vill alla ha men vissa för dumma för att inse det.

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=...=4361&mobile=desktop [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #990937 av Nissegossen
Ispegeland, de sitter i dig i medvetande centrum, hur undvika de som hör,ser, tänker allt vad du gör, det får du prata med Gud om

För dem, är det att läsa i en öppen bok

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #990938 av Nissegossen
De mest paranoida är personal på psyket, de är långt mer paranoida än deras patienter, mer paranoida får du leta efter

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #992075 av Utomjordingen
Min kvinna säger att jag skulle ha varit den bästa livvakten för presidenter, monarkin, politiker och sånt. För jag har alltid baktankar om allt.

Har ju erfarenhet av spionprylar och sånt!
Mer
6 år 5 månader sedan #992462 av Carmen Al Kebab

Nissegossen skrev: De mest paranoida är personal på psyket, de är långt mer paranoida än deras patienter, mer paranoida får du leta efter

Du har helt rätt här Nissegossen, tänk om du hade kunnat skriva mer sanningar istället för myter om psykiatrin.

Men jag förstår dem, admin påstår att 50-75% av alla patienter missbrukar i slutenvården? För mig känns det ganska korrekt, ingen mår bra av att arbeta i psykiatrin... Bara de psykiskt sjuka/psykopaterna.