Hur ser SD på oss med schizofreni?

Mer
6 år 4 månader sedan #993957 av Lelle
Det var allt jag hittade: [url:rbonv552]https://sd.se/var-politik/sjukvardspolitik/[/url:rbonv552]

Men det ger ingen information alls. i politik A till Ö finns inget heller. SÅ hur tror ni själva dom ser på oss?

Jag tror SD kommer bli ett parti med mycket inflytande efter valet nästa år, därför är det relevant för oss.
Mer
6 år 4 månader sedan #993988 av Maxjohan1983
Det är invandringen som är största hotet för SD. De som kommer hit och är första generationsinvandrare som bara glider med en räkmacka.
Att det nu blev pannkaka med mig. Det tycker jag är godtagbart. Båda mina syskon jobbar
och mina föräldrar. Endast jag i hela min släkt veterligen som lever på sjukersättning.
Skatt har betalats i generationer. Jag hade hellre varit kry och jobbat om jag kunde bestämma.

Sedan så har jag varit med i partiet och varit på möten. På ett möte sa jag att jag var arbetsllös.
Ingen sa ett knyst om det.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 4 månader sedan #993996 av cecilia76
Det är egentligen bara socialdemokraterna som gynnar de sjuka halta och med sjukersättning. Moderater och SD vill dra ner på dessa delar. Så vill du ha dina rättigheter, rösta inte på fascister.
Mer
6 år 4 månader sedan - 4 år 1 månad sedan #994000 av Maxjohan1983
Jag skrev en hejaramsa för några år sedan:

Kuckeliku klocka är sju.
Vars är Jimmie nu?
Han vandrar på stan och han rör sig i val.
Och han är våran karl!
När du hör Jimmies röst.
Då vill du visa vilka som är störst!
Vi ska föra Sverige fram!
Alla kvinnor alla män
Sverige är vårt land igen.
SD för än bättre Sverige.
Jimmie är bäst när vi plockar flest.
SD 2018!

Är inte längre med i SD dock. Och har aldrig röstat på dem under ett val.

hade en typ av personlighetsförändring när jag slutade medicinera
och blev då medlem i SD.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
6 år 4 månader sedan #994004 av Geta
Det jag undrar över att SD inte verkar ha några ljushuvuden som medlemmar. Hur ska de kunna regera Sverige?
Mer
6 år 4 månader sedan #994006 av Lelle

cecilia76 skrev: Det är egentligen bara socialdemokraterna som gynnar de sjuka halta och med sjukersättning. Moderater och SD vill dra ner på dessa delar. Så vill du ha dina rättigheter, rösta inte på fascister.


Det var just lite vad jag var inne på, att rösta socialdemokraterna, men jag har svårt för stefan löfven :flag , kan dom inte byta partiledare