Hur ser SD på oss med schizofreni?

Mer
4 år 1 månad sedan #1234902 av Maxjohan1983
:flag Vad fan, denna tråd startades 2017? Känns som om det var tre månader sedan. Otroligt minsann vad tiden går. :?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 1 månad sedan #1234986 av Admin1
Vi är bara 0,7 % av befolkningen, så vi är ingen intressant väljargrupp, men däremot kostar vi samhället en del.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234998 av Rrusheflower
Om SD samarbetar med Moderaterna och Kristdemokraterna kommer det bli svårare för oss med bidrag. Men det kommer nog inte hända att dom får inflytelse i riksdagen.
Mer
4 år 1 månad sedan #1235046 av memphis

Rrusheflower skrev: Om SD samarbetar med Moderaterna och Kristdemokraterna kommer det bli svårare för oss med bidrag. Men det kommer nog inte hända att dom får inflytelse i riksdagen.


Den analysen stämmer bra Ruscheflower. Om man lever på sjukersättning ska man passa sig för att rösta på SD.
Mer
4 år 1 månad sedan #1235067 av Maxjohan1983
Minns då jag spelade på Bertil.com, då var Jimmie Åkesson där och levde rövare i chattrummet.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 1 månad sedan #1235074 av Drummer

Okinon skrev: Jimmie Åkesson äter antidepressiva , det sa han i skavlan!


Det gör han! Sedan har han en bror som har en funktionsnedsättning. Under andra världskriget skulle han bli avrättad och kanske Jimmie också. Det fanns ett stort förakt mot svaghet under kriget så jag har svårt att tänka mig att Jimmie Åkesson skulle vilja få bort oss psykiskt sjuka.