Försämras om kvällarna

Mer
5 år 6 månader sedan #1094974 av Vierja
Svar från Vierja i ämnet Försämras om kvällarna
För mig är det säsong ändringar som får mig må dåligt, våren/hösten. Nästan som jag vet när det blir säsong skift av bara känna hur stressen o ångesten ökar. Under mer turbulenta tider så hade jag också svårt med kvällarna. Under dagen kunde jag försöka ignorera röster o så genom att va aktiv. Men sen var man där helt ensam med sina tankar till kvällen/natten. Värst är det om man har ingen man kan sms/ringa till, tankarna bara skenar iväg annars.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1215628 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Försämras om kvällarna
Det är inte sunt att sitta uppe om nätterna och uggla. Jag är uttråkade, men vill inte gå och lägga mig. Jag tar alla mediciner om kvällen, det börjar bli dags för det. Ett dygn utan medicin, det sätter kanske sina spår.
Mer
4 år 3 månader sedan #1215637 av Clean
Svar från Clean i ämnet Försämras om kvällarna
Ja ta din medicin. Det är livsviktigt.
Jag har tagit min medicin.

Är vaken. Funderar på att gå en promenad.
Mer
4 år 3 månader sedan #1215641 av wasp
Svar från wasp i ämnet Försämras om kvällarna
Tar 4mg Risperdal vid 17.15, efter någon timme blir jag trött och vill sova. Ibland somnar jag från Propavan kl 18.30. Blir så trött av neuroleptikum! Brukar sova till 4.00 tiden morgonen efter. Har dygnet -3 timmar, somnar 19.00 ist f 22.00 o vaknar 4.00 ist f 7.00!
Mer
4 år 3 månader sedan #1215687 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Försämras om kvällarna
Jag tog alltid Risperdal en timme innan jag gick till sängs.
Mer
4 år 3 månader sedan #1215703 av Nissegossen
Cirka en timme efter intag på kvällen blir jag så trött att jag lägger mig då oftast sover jag en stund senare. skulle jag inte sova 22.30 tar jag dubbel dos att sova på kanske också en tallrik yoghurt med grädde då efter det sover jag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum