Att inte bli trodd

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1095235 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Att inte bli trodd
Eller en snygg kavaj med matchande byxor om du inte får tag på en kostym, några snygga skor, lågskor putsade till glans gärna ett bra märke typ skinnskor med lädersula det är verkliga finskor(!) jag har fått tag i sådana i min storlek på second hand 60 spänn, men gör inte som jag som använder varje dag, de är egentligen för fina för det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1095362 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att inte bli trodd
Om ens diagnos är känd av många så kan det nog hända. Bäst är väl att inte prata med folk som har den inställningen. Jag pratar nästan aldrig med folk.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1098288 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Att inte bli trodd
Min socionom säger prata med din familj om din sjukdom, men ingen av dom vill höra och dom säger att det är fett obehagligt. Så det finns inget man kan göra. En katastroftanke som jag har är att poliser måste vara som slavar. Att dom måste betjäna läkare. Och att dom måste vara kompisar med kriminella. Det verkar som att dom måste vara poliser. Och att andra personer bor i affären.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
5 år 5 månader sedan #1098340 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att inte bli trodd
Psykiatrin kan ge familjeutbildning till ens familj och då slipper man berätta själv.
Mer
5 år 5 månader sedan #1098367 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Att inte bli trodd
Har försökt smyga in lite sånt jag tycker är intressant på jobbet. Inte vart några negativa reaktioner. Fast undviker religion och tro, det brukar väl inte sluta bra.

Alltid så och även politik, religion och politik ger alltid bråk om man är flera undvik att prata om det även om någon annan drar upp det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1098401 av wasp
Svar från wasp i ämnet Att inte bli trodd
Att inte bli trodd?? Är jag så van vid så!