Djupare ned i joxet?

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1262505 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Djupare ned i joxet?
Svar på ditt inlägg Fantasio, jag är symtomfri när det kommer till röster, problem får jag om jag tar till alkohol, paranoia som visar sig i affektiv ilska sen blir jag väldigt låg nästa dag, piggnar till sent på eftermiddagen. En 3,5 ibland när vi campar i augusti, annars är det nolltolerans för mig nu. Funkar inte ihop med medicinerna, står klart och tydligt på Fass att man inte ska använda alkoholhaltiga drycker, nolltolerans gäller . Och nu får jag ha rätsida på medicineringen, ingen alkohol är det som gäller nu så jag kan börja må riktigt bra.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1262510 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Djupare ned i joxet?
Bra att du slutat med alkoholen, ingrid64marie.
Mer
3 år 10 månader sedan #1262570 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Djupare ned i joxet?

Fantasio skrev: Jag frågar om samma sak jag frågat förut; Man kan väl få en psykos fast man är fullt medicinerad? Min kp snackade om medicinändringar o det vill inte jag ha.

Ja, man kan få psykos trots noga medicinering, men risken är mycket mindre än om man är utan medicin. Risken minskar med 80 %, men slarvar man med medicinen så ökar risken eller om man utsätts för stora påfrestningar eller stress.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1262624 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Djupare ned i joxet?
Ta din medicin och var en lycklig idiot som håller dig frisk. Inte jag som sade det. Det var en vårdare som sade det från början

Eller grannen han har flyttat han var polis, han sade du tar väl din medicin Nisse, annars tar vi in dig?

Förövrigt behövs ingen IQ på honom, men han var rolig och det sagt att han var en god granne

Han sade du ser inte ut när man ser dig att du är intelligent, men fan det är du

Det bästa han sade, en sommar när han lackade luckorna till sin segelbåt och det var redan gjort och en granne var på sin balkong och sade något om lukten, han sade direkt det här ett hobby rum och jag har rätt att vara här, stäng igen bröfittan och gå in och stäng dörren. Hann stänga balkong dörren innan jag gapskrattade

En annan gång satt jag i dörrhålet till balkongen jag rökte då och i huset mitt emot kunde jag se min uppgång och då se vem som kom eller gick ut. där lyste ljuset i hobbyrummet och jag tänkte har jag glömt släcka ljuset, tog på en morgonrock nycklar i en ficka, det var även cigarretter och när jag kom ned stod han där och det var en stark lukt av lack. Jag sade kan du inte göra det här på annan tid. eftersom han bara rökte andras cigarretter men han kallade det sluta röka, jag bjöd på en, han tar upp en tändare, jag sade stopp för helvete vi går ut annars smäller det här. Vi gick ut och jag sade du är gravt full på ångorna här och du mår bra att du sover så gå hem det är en dag i morgon också. Vi lämnade då hobbyrummet och han förstod ju att han behövde sova. jag släckte ljuset och vi gick därifrån, i grunden var han utbildad möbelsnickare men jobbade som polis

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1262635 av Geta
Svar från Geta i ämnet Djupare ned i joxet?
Jag vet en person som lackade ett golv som tog eld. Han brändes till döds.
Mer
3 år 10 månader sedan #1262652 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Djupare ned i joxet?
Klart explosivt i en högre lackstyrka, där inne var det explosivt utan tvekan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum