Stigmata

Mer
4 år 4 månader sedan #1206675 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Stigmata

Fantasio skrev: Mycket bra, Zoidar. Stort tack.


Bara roligt Fantasio! :)

Anchored in Christ ✟

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1208646 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Stigmata
Har en slags monsterfinne på vänster bröst. Jag känner att det är hårt under huden. Kan män få bröstcancer? Det är kroppens sätt att skicka signal till mig om att mitt hjärta håller på att lägga av. Men vad annat var att vänta efter 27 år av osunt leverne?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1208652 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Stigmata
i tonåren så hade jag konstiga grejjer på bröstet, som om det vore fettknölar och som om de växte till att bli kvinnobröst. först på vänster sida sen likadant på bägge, har jag för mig. jag tror det gick över på ett år cirka och jag gick inte till läkare eller frågade någon människa om råd.

tror det var innan jag började festa och så på helger men det är faktiskt möjligt att det var i samband med att jag började i 14 års åldern
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1208658 av Clean
Svar från Clean i ämnet Stigmata
Fantasio har du hög puls eller högt blodtryck? För om du har det och får smärta som drar ut mot armen måste du till akuten på en gång! Men jag är hypokondriker så man ska inte fråga mej. Jag har alla möjliga sjukdomar. Vilket många är vid schizofreni samma sak med Ted Gärdestad han var hypokondriker!

Cosmos skrev: Tycker att PW mer inriktar sig på den onde än den gode. Kanske intressantare med ondska...

Jag glömmer inte videon till Madonnas låt Like a prayer där hon kysser en svart Jesus och får stigmata i handflatorna. Pepsi som skulle sponsra videon drog sig ur och det hela blev en dyr historia för de andra inklusive Madonna själv.

Ja sedan hade Madonna till videon kors som brinner. Men jag älskade den låten.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208685 av Geta
Svar från Geta i ämnet Stigmata
Har du haft finnen på bröstet länge, Fantasio? Tror inte att bröstcancer yttrar sig så.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1208689 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Stigmata
- Stig, mata hönsen.


Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 4 månader sedan by Zoidar.