Ingen ork

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1222897 av Fantasio
Ingen ork skapades av Fantasio
Jag har ingen ork, kommer mig inte för med någonting. Jag har en frysrätt, men kommer mig inte för att mikra den. Jag skulle ha handlat mat/matvaror åt mina föräldrar, men blev kvar på sängen. Ni som upplever något liknande, skriv gärna här.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222899 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Ingen ork
Kände likadant innan jag fick Voxra. Sen har motivationen/energin blivit ännu bättre med Abilify istället för Trevicta/Invega.
Kan ju vara annat med men tror iaf medicinförändringarna har gjort nytta.

/Dave
Mer
4 år 2 månader sedan #1222905 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Ingen ork
Jag har aldrig haft detta problemet. Det känns inte normalt. Jag motionerar varje dag minst 1 timme, går på gymmet 3 ggr/veckan en vanlig vecka. Äter veganskt, mycket frukt, bär, grönsaker o superfoods, "whole foods" "plant based". Slutat laga maten me oljor nyligen. Dricker grönt te på kvällen för o hålla mig pigg. Sover visserligen typ 12 timmar, men sover aldrig på dagen. Det krävs arbete för o må bra (o då snackar ja inte om meningslöst löneslaveri).
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1222906 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ingen ork
Bra att antipepp funkar på dig, 1Dave. Recard2016, du håller igång och det är bra. Styrketräning är ju kul och man lever sundare då man måste tänka på kosten.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222909 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingen ork
Känner som du Fantasio borde ätit middag kändes inte alls kul ville inte gå ut i köket och laga till korvstroganoff av falukorvs biten jag tog upp från frysen tidigare i dag. Frysen är full av mat, men har fastnat här, kommer inte härifrån. Kan ju laga till annat också inte bara från frysen det finns mycket att äta bara för att omsätta det så det inte blir för gammalt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1222910 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ingen ork
Recard2016,

Då lider du nog inte av schizofreni om du aldrig har tappat orken.