Ingen ork

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1222914 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ingen ork
Det kanske är för jobbigt för dig att laga mat ibland, Nissegossen. Men ofta verkar du svänga ihop något.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222920 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Ingen ork
Under sommaren förra året orkade jag knappt diska ett enda bestick. Det var riktigt trögt ett tag. Nu kan jag diska ett par timmar eller längre om det behövs. Känns som jag byggt upp en styrka med att tala öppet om min sjukdom. På twitter. Annars är det mycket stigma med just schizofreni.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1222932 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ingen ork
Det är knappt att jag törs skriva det här, för jag vill inte hamna på gruppboende: jag slarvar med tandborstningen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222933 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ingen ork
Tror inte att du riskerar gruppboende men du riskerar att bli tandlös.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1222934 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ingen ork
Geta, händer det att du får slut på saker, jag tänker på matvaror och städ- och hygienartiklar? Att du har dragit dig för att gå ut. Jag tror svaret är nej, men jag vill fråga. Du går på olika evenemang och det är ju toppen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222936 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ingen ork
Det är sällan som det tar slut på saker för mig. Brukar ha ett litet lager av tvättmedel, diskmedel, tandkräm, tvålar, hårschampo. Brukar också ha koll på att medicinen inte ska ta slut. Får ångest om jag inte går ut en dag.