Lära mig om psykos sjukdom och psykos

Mer
4 år 2 månader sedan #1227925 av Melkersten
Hej skulle vilja läsa på om psykos sjukdom och psykos helst lätt lästa böker och bra fakta
Mer
4 år 2 månader sedan #1227932 av Nissegossen

Melkersten skrev: Hej skulle vilja läsa på om psykos sjukdom och psykos helst lätt lästa böker och bra fakta


Sökte på yuotube med dina egna ord söksidan
www.youtube.com/results?search_query=om+...B6ker+och+bra+fakta+

Samma på vanliga Google också söksidan
www.google.se/search?sxsrf=ACYBGNSZEvw9v...PxIsKHczbBWQQ4dUDCAk

Mitt råd Googla mera

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1227933 av memphis
Mrsearlgrey hade några bra boktips i en av sina videos.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227937 av mrsearlgray
pratar mycket om schizofreni på min YouTube kanal:

berättar vad schizofreni innebär och hur det var för mig, men annars så är illuminating schizophrenia bra men den är på engelska och lite svår läst. annars är schizofreniförbundet och att leva med schizofreni hemsidan väldigt bra att läsa på.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by mrsearlgray.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227961 av Nissegossen
Utmynnar från lokala IFS förengar Jag är en av de första som blev tillfrågade av Psykolog Lennart Lundin och Psykiatriker Ulf Malm om att bli medlem i den första lokala IFS föreningen 1978 på Lillhagen i Göteborg, senare valde vi Barbro Benjaminsson till Odförande i Göteborg. En stark kvinna vars son hade Schizofreni tyvärr är han död. Hon drog sig inte för att gå till Politiker i komunstyrelsen och skälla ut dem. Senare sade hon till mig, du prövade mig första gången vi träffades ja, det får stå för henne haha. Utan henne hade inte IFS blivit bekant ute i landet och lokala IFS föreningar bildades och utmynnade i Schizofreniförbundet som är paraplyorganisatition jag blev erbjuden en suppleantplats i Göteborgs IFS förstod att det hade blivit mycket arbete, jag avstod.

Söksidan dokumentär om Lokala IFS föreningar
www.google.se/search?sxsrf=ACYBGNQIvcDwg...ijBzoQ4dUDCAU&uact=5

En mamma och 14 åriga dotter en dokukementär om mammans psykossjukdom under tågresan för att fira semester mamman börjar få psykos redan på tågresan för att fira semestern se här delat av Schizofreniförbundet
www.triart.se/filmer/psykos-i-stockholm/

schizofreniforbundet.se/20200108_psykos_i_stockholm

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227968 av Geta
Schizofreniförbundet brukar hämta nyheter från Viska och också i det här fallet om filmen.