Djuren och psykos!

Mer
3 år 6 månader sedan #1276850 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Djuren och psykos!
En katt jag hade tidigare hade enorm intuition och kunde känna om något var på tok hos . Som en gång när jag hade brutit två revben. Jag hade lyckats kravla mig upp till sängen och låg och stönade. Han hoppade upp till mig och lade sig raklång precis vid revbenen och började spinna. Detta spinnande mullrade in i kroppen på mig. Efter en stund kände jag hur värmen och vibrationen fick smärtan att lätta.
Mer
3 år 6 månader sedan #1276877 av memphis
Svar från memphis i ämnet Djuren och psykos!
Tänkte på djur idag när min hund plötsligt hittade en katt som fräste åt henne i det långa gräset.

Tänkte på hur vissa djur är kamolerade för att inte bli lätta byten, medan andra djur är kamolerade för att komma närmare sina byten.

Tamkatten är något mitt emellan där. Den har både större fiender och är jägare på en gång. Denna katt vi såg i gräset var grårandig och perfekt kamoflerat för ett gräs.
Mer
3 år 6 månader sedan #1276895 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Djuren och psykos!
Klokt tänkt memphis! Bytesdjur har ju ofta en kamouflerande teckning men att jägarna också har det har jag faktiskt inte tänkt på! Men en sak som skiljer dem åt är ögonens placering. Bytesdjur har ögonen på var sin sida av huvudet medans jägare har dem tätt och riktade framåt.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1326809 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Djuren och psykos!
djur betedde sig jätte märkligt när jag hade en psykos!
Mer
3 år 3 veckor sedan #1326839 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Djuren och psykos!
Hur betedde de sig. Okinon?
Mer
3 år 3 veckor sedan - 3 år 3 veckor sedan #1326841 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Djuren och psykos!

Admin1 skrev: Hur betedde de sig. Okinon?

Katter stirrade ut mig. En ko nickade på huvudet åt mig och änder blev livrädda för mig!
Last edit: 3 år 3 veckor sedan by Lelle.