Djuren och psykos!

Mer
3 år 7 månader sedan #1276546 av memphis
Svar från memphis i ämnet Djuren och psykos!
Tror att kossor brukar nicka.

Man kan inte lura i djuren att man mår bra, om man inte gör det, som man kan göra med människor. Därför att de intellektualiserar inte.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1276568 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Djuren och psykos!
Min grannes katt flyttade in hos mej och följde efter mej som en hund. Och sov på mitt bröstkorg när jag låg och sov när jag hade akut psykos. Katten älskade mej. Och jag älskade katten. Katten var enormt stöd. Den gav mej hoppet tillbaka!
Mer
3 år 7 månader sedan #1276620 av memphis
Svar från memphis i ämnet Djuren och psykos!
Jag tror att just katter har övernaturliga, förmågor. De är så mystiska.

En gång när jag sov hos min dåvarande pojkvän höll hans katt på att döda mig när jag sov. Jag vaknade av att jag inte kunde andas. Då satt katten med sitt ansikte rakt över mitt ansikte, väldigt nära, som att han tog min luft!
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1276622 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Djuren och psykos!

Okinon skrev: jag vet inte, tyckte det konstigaste var med kossan

Det var nog bara din tolkning av situationen. Hade du inte haft psykos hade du nog inte lagt märke till ens att kon nickade.

memphis skrev: Jag tror att just katter har övernaturliga, förmågor. De är så mystiska.

En gång när jag sov hos min dåvarande pojkvän höll hans katt på att döda mig när jag sov. Jag vaknade av att jag inte kunde andas. Då satt katten med sitt ansikte rakt över mitt ansikte, väldigt nära, som att han tog min luft!

Det var nog snarare så att katten kommit nära för den undrade varför du inte andades normalt.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1276623 av memphis
Svar från memphis i ämnet Djuren och psykos!
Ja så kan det ju också ha varit :)
Mer
3 år 7 månader sedan #1276680 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Djuren och psykos!
Både katter och hundar kan se o höra saker vi människor inte kan, sägs det. ;)