Second Opinion!

Mer
3 år 1 månad sedan #1323142 av Drummer
Second Opinion! skapades av Drummer
Jag ska genomgå en psykiatrisk utredning om vilken/vilka diagnoser jag verkligen har. Läkaren på psyk säger att jag inte är psykotisk utan mer depression, ångest och social Fobi. Jag har även dysmormofofobi (Inbillad Fulhet). De flesta säger att jag ser manlig ut och bra ut men ser det inte själv. Jag måste tvångsmässigt ha allt i perfektion som nyklippt hår, nytrimmat skägg och tenniströja och blåjeans och ha perfekt vikt. Jag accepterar bara mig själv när jag är nästan perfekt för perfekt är ingen. Jag tror detta kommer ifrån min uppväxt och uppfostran. Jag och min syster fick ofta höra när vi inte va tillräckligt bra. Deras blickar kunde bara bli nöjda vid nästan perfektion. Växer håret ut och skägget ut så har man fått höra att man ser avvikande ut. Det sitter djupt i själen att inte bli älskad riktigt! Jag vill helst inte bli inlagd igen men skulle allt falla som ett dominospel så behöver jag nog bli inlagd igen. Måste få en medicinjustering! 
Mer
3 år 1 månad sedan #1323146 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Second Opinion!
Tror inte någon fråga men okej.. :)
Mer
3 år 1 månad sedan #1323148 av björk
Svar från björk i ämnet Second Opinion!
Hade Berns bergis levat hade jag bergis stått på litium.
Nu får jag foga mej i denna rått salladen..
Mer
3 år 1 månad sedan #1323243 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!
Går jag ner 10 kilo så kommer jag bli snygg. Måste kämpa på med motion och rätt kost! 
Mer
3 år 1 månad sedan #1323247 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Second Opinion!
Tror inte du blir finare inombords för det.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1323248 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!
Det blir jag! 
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.