Second Opinion!

Mer
3 år 1 månad sedan #1323253 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Second Opinion!
Fetare än så här blir du knappast. Ta inte zyprexa.. tips från coachen ofcourse!
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1323254 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!
Jag väger 98 kilo nu och är 1,86 lång. Behöver gå ner 10-15 kilo för ett allmänt välbefinnande! 

Geta verkar inte acceptera oss Icke-Schizofrena! 
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1323285 av Geta
Svar från Geta i ämnet Second Opinion!
Förstår inte vad det kan ge för utbyte, när man är friskförklarad.
Mer
3 år 1 månad sedan #1323288 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!
Friskförklarad är jag väl ändå inte Geta! Jag har en medelsvår depression samt ångest och Social Fobi. Varit i kontakt med psykiatrin idag och dom förstår min situation och ska på bästa sätt få ut mig i arbetsträning om det går. Skulle det inte gå så är Social Fobi mer handikappande än psykotisk ångest. Jag vet vad psykotisk ångest är. Enligt mig en barnlek jämfört med social ångest så frisk är jag inte helt än Geta. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1323289 av Geta
Svar från Geta i ämnet Second Opinion!
Du är ute och cyklar, när du påstår att psykotisk ångest är en barnlek. Då har du aldrig haft det.
Mer
3 år 1 månad sedan #1323291 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Second Opinion!
Alla olika sorters ångest kan vara sjukt förlamande. Jag har haft och har ibland, prestationsångest jag har haft social fobi och har rester av det kvar men mest akut är - psykotisk ångest. Ren och skär livsångest. Prestationsångest och panikångest går heller inte av för hackor. Vilket som är värst beror på vilket som är värst för just en själv. Går inte att rakt av jämföra. Det är den upplevelse man har, som varje unik individ har, som spelar roll.