När ni är inlagda

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 dagar sedan #1331776 av Fantasio
Har du någon som kan hjälpa dig att  kolla posten när du är inlagd? Någon som kan komma till avdelningen med cigaretter. Har du husdjur, hur löser du det? Någon som kan betala dina räkningar? Någon som tar hand om och slänger reklam? Hur löser du det praktiska, räkningar måste ju betalas på något sätt.
Mer
3 år 5 dagar sedan #1331778 av Geta
Svar från Geta i ämnet När ni är inlagda
Senast jag var inlagd tog min syster hand om katten. Nu har jag ingen katt. Annars var jag inte inlagd så länge. Hade brevlåda i dörren. Nu har jag brevlådebox. Då skulle den snabbt bli full. Har autogiro för att betala avgiften på bostaden. Hoppas att jag inte blir inlagd någon mer gång. Krukväxter har jag inte heller.
Mer
3 år 5 dagar sedan #1331790 av krokus
Svar från krokus i ämnet När ni är inlagda
Jag har inga planer på att läggas in mer. Tidigare har mamma tagit hand om hunden. Det är sällan som jag får pappersfakturor, och reklam slipper jag. Jag betalar räkningar med telefonen. 

Däremot var det ren tur att jag åkte hem en gång under inläggning (ville titta om jag hade fått post) och det visade sig att sotaren skulle komma någon dag senare. Jag behövde plocka undan lite för sotaren. 
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 dagar sedan #1331793 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet När ni är inlagda
Jag har turen att ha en syster som ställer upp för mig. Hon brukar komma till avdelningen med en limpa cigaretter och lite snus. Det blir en rejäl hög med reklam som behöver plockas bort från hallen, det fixar hon.
Mer
3 år 5 dagar sedan #1331800 av Tequila
Svar från Tequila i ämnet När ni är inlagda
Jag har ett par vänner och en förvaltare som hjälper. Vilket jag är evigt tacksam för.

Life is a pain but it makes me grow! (:
Mer
3 år 5 dagar sedan #1331820 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet När ni är inlagda
Är aldrig inlagd, så problemet är ej aktuellt för mig.