fråga om psykologi

Mer
15 år 8 månader sedan #140176 av galärslav
vilket är det bästa eller mest omfattande psykologitest man kan göra hos en psykolog ?

gjorde ett weiss-test hos psykologen men tyckte att det var för tunnt
  • Alaa Abu Dhein
  • Besökare
  • Besökare
15 år 8 månader sedan #140198 av Alaa Abu Dhein
Svar från Alaa Abu Dhein i ämnet fråga om psykologi
Weisstesta psykologen istället.
Mer
10 år 10 månader sedan #582623 av JigsawJohn
Svar från JigsawJohn i ämnet fråga om psykologi
Jag har gjort både WISC och WEIS (WISC är typ samma fast för minderåriga) och jag måste säga att jag tycker dom är dåliga. Dom mäter intelligens men det är bara blaj. Jag är inte efterbliven men har dåligt korttidsminne och är ganska förvirrad, och därför fick jag dåliga resultat och de sa att jag var korkad. Idiotiskt. dåligt korttidsminne och koncentrationssvårigheter har ju inget med ens intelligens att göra.
Mer
10 år 10 månader sedan #582667 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet fråga om psykologi
:hjärta

John 8:31-32.
Mer
10 år 10 månader sedan #582669 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet fråga om psykologi
känslor. det är svaret.
kanske kombinerat med ett samvete?

intelligens är crap, för det bara förvirrar en till logiskhet.
analyser å shiet, kan flyga å fara.
magnus e så fuc k´ed up, av medeciner å brist på terapeutiska kristna samtal.

varför ska man hitta på en massa fakk shiet, man kan se i en pyskologs bläckplumpar???
deju knäppt!

John 8:31-32.
Mer
10 år 10 månader sedan #582702 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet fråga om psykologi
Minns inte vad mina tester heter kommer ej ihåg..allt ...mådde så dåligt då...Men det höll på i flera dagar veckor tror jag..och jag var så utmattad av det..ogillade det..upplevde det som hemskt...fick kolla bilder medans det var jättemörkt i rummer.säga vad dom vart o det var fan inga roliga bilder..o sen en massa snack..tyst o mörkt o rummet minns jag så jag blev skräckslagen av bara det....Har varit super rädd för den Psykologen sedan dess...ser dock honom varje vecka o jag säger då hej...