bräckas på mitten rent själsligt

Mer
11 år 1 månad sedan #564926 av björk
Har, Ni haft psykos någon gång.


MEN i så fall kan inte de vara lik värdigt med att bräckas på mitten..


Frågor, kommentarer :?: :?: :?: :?:
Mer
11 år 1 månad sedan #564934 av björk
jag gick sönder o sen dess har jag iallafall haft morgon ångest.... :groovy
Mer
11 år 1 månad sedan #564964 av Admin1
Jag har bara haft en psykos, men det tog många månader att återhämta sig. Den första psykosen är nog värst i och med att man är ovan vid psykoser och i och med att man är oförberedd på den.
Mer
11 år 1 månad sedan #564967 av björk
jag fick min. Jag lyssnade på Metallica- LULU som sista utväg. Sen för att
rädda mitt liv blev jag självdestruktiv. Och satte, hårt mot hårt.
Tegelstens vägg mot min huvud. skalle. Mitt huvud. Slog också sönder.
Händerna.


Jag ringde till pappa när de börja krångla med psyket, mot julen han skjutsade mig
dit. Sen klarade jag mig i 5 månader efter det. Då drack jag 4 folk öl i veckan under
den tiden. Sen sjöng jag olämpligt medans vaktmästaren och alla var under och hade
möte, I vilket fall som helst så gick jag uti om man säger. Jag ville att pappa skulle skjutsa
mig och då visste jag vid tid punkten att jag var körd Plus/OCH att jag hade gått sönder.
För det var i nuet. Och jag gick sönder fler gånger till och med på korttidshemmet fortsatte
jag gå sönder. I nuet alltså. När det var i lägenheten skjutsade pappa mig till gift centralen
sen te psyket. Då hade jag vid ett tillfälle försökt hoppa ut i farten. När man är "ny-knäckt"
är paniken den första känslan. Det värsta med det hela är hela kroppens varnings system rädslan
för framtiden skräcken och paniken. Därför sker agitation och man blir självdestruktiv.
Jag klarade mig va. Helskinnad. Men så är det att gå uti. Nu lider jag bara av sviterna.
Fast jag har aldrig Nuet att Nu går jag sönder. jag har så jag överlever.............
Mer
11 år 1 månad sedan #564978 av zoegas
Psykos är inte så farligt. Men allt det man får av psykosen. Skräck, panik, hat, frustration, sorg, ångest, det känns som att man får hela det negativa i känsloregistret hos människan och bara det. Och i överflöd dessutom. Men en kall öl kan ge lugnande rus. Och kopp kaffe kan smaka gott. Metallica kan få en att känna sig mindre ensam. Så länge man har det att tillgå och har behållning av det så är man inte knäckt.

[youtube:3ehqxblz]WElvEZj0Ltw[/youtube:3ehqxblz]

Folk avgudar Metallica. Men det är oss de sjunger om. Tänk på det.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻