Träffa min psykolog idag...

  • Outcharlie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 3 månader sedan #628633 av Outcharlie
Träffa min psykolog idag... skapades av Outcharlie
Jag satt och samtala hemligheter då säger hon när ska ja briljera storslaget genom skådespel...då sa ja att ja vill förändra världen och bistå med det lilla jag kan.. Då sa hon du kommer vissna om du inte får utlopp för din teatraliska och artistiska sida... Tycker ni ja ska lyssna på en kristen inkompetent korkad iqbefriad dum imbecill?
Mer
10 år 3 månader sedan #628642 av Inwatto
Psykologen försöker säga saker som ska få dig att tänka till och utvecklas.

Hon tyckte nog inte det var så roligt att sitta och lyssna på hemligheter. Det har hon nog av, skulle jag tro.

Jag tycker du ska lyssna på henne, men det är ett jobb att utvecklas, inte bara ett nöje. Hon behöver inte bara komma med sanna påståenden för att du ska utvecklas. Huvudsaken är ju vad du kommer fram till själv.

Prata inte med hat i munnen!
  • Outcharlie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 3 månader sedan #628644 av Outcharlie
Svar från Outcharlie i ämnet Träffa min psykolog idag...
Tack inwatto, de var ett väldigt klokt svar! Men fortfarande så vet ja inte vad ja ska jobba med i framtiden, ja e så himla jävla velig?
Mer
10 år 3 månader sedan #628645 av Inwatto
Det veliga kan gå över med tiden... Jag är datalog, så jag är ingen expert på människor. Psykologer har jag träffat ett par. Hur de fungerar, vet jag. Vad du ska jobba med, vet jag inte heller.

Prata inte med hat i munnen!
  • Outcharlie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 3 månader sedan #628649 av Outcharlie
Svar från Outcharlie i ämnet Träffa min psykolog idag...
Ja får väl testa mej fram menar du? Ja du har nog rätt, ja bestämmer när ja har studerat klart dårå!
Mer
10 år 3 månader sedan #628738 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Träffa min psykolog idag...
Vilken typ av behandling får du av psykologen? Det kan vara bra att lyssna till andra, men de har inte alltid rätt. Det finns de med psykiskt sjukdom som kan överraska och göra mer än vad andra kan föreställa sig.