Träffa min psykolog idag...

Mer
10 år 3 månader sedan #628965 av Nissegossen
Geta, jag har inte ro att sitta och klicka på bilderna, men den du kom med var bra! :va?
Läste också om pisa undersökningen, Sverige har de snabbast sjunkande skolresultaten i hela världen.
Hur skall detta sluta?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 3 månader sedan #628969 av Nissegossen
Outcharlie Det var inte jag det är Inwatto och malin du skall tacka!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 3 månader sedan #628973 av Geta
Svar från Geta i ämnet Träffa min psykolog idag...

Nissegossen skrev: Geta, jag har inte ro att sitta och klicka på bilderna, men den du kom med var bra! :va?

Ska du säga som postar youtubefilmer hela tiden, som man måste klicka på för att förstå sammanhanget.
Mer
10 år 3 månader sedan #628974 av Nissegossen
Geta, det var inga svårigheter, det var bara att ha tidslinjen klar för sig när kungarna var födda och sedan när de dog och i vilka krig Sverige deltog i under tiden de levde samt om kungen dog i kriget. Den bästa historieboken jag läst i var från Svenska folkskolan när förra seklet var ungt, tidigt 1900-tal hemma hos mormor där den låg och jag lånade den när jag var där och läste berättelser om både kungar och krig, samt vilka de var gifta med och varför. Då hade jag nyss lärt mig läsa.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 3 månader sedan #628975 av Nissegossen

Geta skrev:

Nissegossen skrev: Geta, jag har inte ro att sitta och klicka på bilderna, men den du kom med var bra! :va?

Ska du säga som postar youtubefilmer hela tiden, som man måste klicka på för att förstå sammanhanget.

Just det, ligger i det jag och malin postat om i den här tråden :D Det är för att människorna här skall lära sig någonting!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 3 månader sedan #628978 av Nissegossen
Du får förstå att jag läser det senare och jag retas bara med dig, för nu börjar jag bli trött och kan just nu inte koncentrera mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum