Du och ditt boendestöd

Mer
3 år 1 månad sedan #1318912 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Du och ditt boendestöd
Finns betydligt billigare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1318921 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Du och ditt boendestöd
Har haft boendestöd i två perioder. Den första var ganska bra, trevlig och uppmuntrande. Men period två i min nuvarande lägenhet, kom en kvinna som bara satt och gäspade hela tiden. Vi funkade inte tillsammans. Så när jag började behandlingen i oktober sade jag ifrån henne. Har inte ångrat det en sekund.
Mer
3 år 1 månad sedan #1318923 av Geta
Svar från Geta i ämnet Du och ditt boendestöd
Det är otrevligt, när folk bara gäspar. Jag hade en väninna som bara gäspade. Hon skröt med att hon gick upp så tidigt på morgonen. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1318924 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Du och ditt boendestöd
Ja, det inger ju en känsla av att de är totalt uttråkade i ens sällskap.
Mer
3 år 1 månad sedan #1318926 av Maxjohan1983

Richard skrev: Jag anlitade också städföretag som kom o städade köket. Man fick göra RUT-avdrag. Men två av dom kom bara en gång, de stod antagligen inte ut med att jag var så bortskämd o bara satt vid datorn, trots att jag betalade dom. Men den tredje var trevlig.

Ja, dom flesta vill faktiskt inte hjälpa till. Svårt att hitta bra folk inom städyrket. Jag letade på Care.com. Men jag kände aldrig för att anlita någon. Det blir ju gratis om man städar själv! Och att jag har lite smutsigt  i lägenheten gör inte så mycket. 

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 1 månad sedan #1318928 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Du och ditt boendestöd
Den städfirman jag har anlitat kostar 400 i timmen då tar dom disk och golv.