Du och ditt boendestöd

Mer
3 år 6 månader sedan #1287983 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Du och ditt boendestöd
Hur många gånger i veckan har du boendestöd, Fantasio?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1288125 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Du och ditt boendestöd
En gång i veckan. Det räcker så bra. Imorgon ska jag skura golvet i hallen nära badrummet. Tar lite i taget, ska ta hela hallen. Jag skrubbar för hand, ingen svabbning.
Mer
3 år 6 månader sedan #1288143 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Du och ditt boendestöd
De ville att jag skulle jobba, förr hade jag gått på det men var för gammal blev allergisk av att jobba, skitsvårt att sätta igång, som förr en spark i röva ut, jobba. Är det så kallt att snickarna gick in och vi också gjorde det kom våran chef ut med er ni är tjänstemän vi går inte in, en dum riktig djävel. Förfrös händerna pga det den vintern hade en tums spik jag skulle spika läkt med på formen som blev botten alltså taket på våningen under det taket där det bildade spår i taket väggarna kom prefabricerade körde in i spåren fixerade dem i botten snickarnas jobb det var mellanväggarna till badrummet i bjälklaget låg redan toa brunn ledningar för vatten avlopp även rören för el med redan dragna ledningar samt armering och vi mätte ut både betong väggar slog höjd färdigt golv med snörslå på väggarna 1,5 meter färdigt golv för att alla skulle ha det att gå efter. Det var enkelt satte haken i ena kanten sträckte snöret och slog snöret så det blev blå krita på väggen det gällde att läsa ritningar och göra rätt. I värsta fall fick de bila ned väggarna om betongen hade bränt om en vägg stod fel. Kunde zinka bygget och fick inte ske

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1288147 av Geta
Svar från Geta i ämnet Du och ditt boendestöd
Det var jag som envisades med att jobba. Tror att jag hade kunnat få bli sjukpensionär tidigare om jag hade bett om det.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1288188 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Du och ditt boendestöd
Stavas FK Geta.

Den vintern 18 grader kallt jag kunde varken ha vantar eller handskar på mig jag kunde inte hantera spiken då. Jag hade behövt vantar sådana som min mor stickade till min bror hon stickade vantarna men lämnade fingertopparna bara. Dum var jag då jag inte bad om samma. Den chefen vill jag inte se igen, nog ingen risk han måste vara död sedan länge, men fan blir gammal.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1290244 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Du och ditt boendestöd
Jag har fått ändrad tid. Nu kommer de (han) halv nio på onsdagsmorgonen. Då ska jag visa boendestödjaren en tråd på forumet Flashback som börjar med ett citat från mig när jag var politiker. Visade en toka och hon undrade om det var jag som skrivit det. Jag ska fortsätta skrubba hallgolvet, det ser rätt äckligt ut under klädhängaren, eller vad det heter. En sån man hänger tvätt på tork på.