Du och ditt boendestöd

Mer
3 år 6 månader sedan #1290302 av Geta
Svar från Geta i ämnet Du och ditt boendestöd
wasp,

Har du inga kusiner i din ålder? Jag talar i telefon med kusiner om gamla minnen och krämpor.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290354 av wasp
Svar från wasp i ämnet Du och ditt boendestöd
Jo! Nio st, men har inte haft kontakt med någon av dem sedan jag var i 15 års åldern. Vet inte ens var de bor nu och om alla lever.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290357 av Lejonhjärta
Tråkigt, wasp!

Mina bostöd kommer på måndagar, onsdagar o fredagar. På torsdagar varannan vecka hjälps vi åt att städa det som behövs. Övriga tider får jag vara självgående så att säga. Brukar kännas ensamt rätt ofta...
Mer
3 år 6 månader sedan #1290394 av memphis
Svar från memphis i ämnet Du och ditt boendestöd
Jag lider inte av ensamhet för jag gillar det. Men då har jag vovven förstås, så jag är ju aldrig ensam egentligen.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290421 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Du och ditt boendestöd
Min läkare har försökt få mig till att skaffa boendestöd några gånger men jag har vägrat av samma anledning som memphis nämner. Står inte ut med tanken att främlingar ska komma hem till min trygga vrå och fingra på mina saker. :stopp :nej
Mer
3 år 6 månader sedan #1290425 av Lejonhjärta

Vittrad skrev: Min läkare har försökt få mig till att skaffa boendestöd några gånger men jag har vägrat av samma anledning som memphis nämner. Står inte ut med tanken att främlingar ska komma hem till min trygga vrå och fingra på mina saker. :stopp :nej


Jag "känner" mina bostöd från förra stället jag bodde på, har haft samma i otroligt många år nu :)

Och de gör inget du inte vill. Man får ju bossa runt dom och säga stopp när det är nåt man inte gillar.