Bollas runt mellan psykolog till psykolog

Mer
8 år 6 månader sedan #777883 av Nissegossen

david96 skrev: tyvärr måste man nog vara galen för att söka sig till psykvården av egen fri vilja

Då, enligt din definition är jag galen! Jag gick till psykakuten för att jag inte kunde sova och blev inlagd på norgonen därefter. Det jag bad om var något att sova på. Tyvärr var sömnbristen så svår att när gick dit hade jag hallucinationer och råkade tala om det och hon lade in mig på avd med sprutor i häcken så gott som på studs.

Så kontentan av allt det där, gå aldrig till en psykiatriker för att då är man rikdigt galen om man ber om något att sova på. För då får man en spruta i häcken.

Sömn är A och O vid en psykossjukdom! Man måste bara sova det man behöver, utan uppvak!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #778036 av Admin1
När man är i tpnåren så kan symptomen vara diffusa och oklara, när man är över 20 år går det lättare att diagnosticera.
Mer
8 år 6 månader sedan #778048 av lärjungenMatteus
Sedan sa Jesus till sina efterföljare: ”Om någon vill bli min efterföljare, så kan han inte längre tänka på sig själv, utan måste följa mitt exempel och vara beredd att dö.
Mer
8 år 6 månader sedan #778095 av Utomjordingen
Minns när jag var 16-17 år gammal då mina lärare var intresserade utav mig. De ville ha kontakt! Varför tror Ni? Jo, jag klädde mig i feminina kläder. Dom undrade väl lite om det var fel på mig.

Det var runt 25 tjejer och 6 killar i min klass!

Idag klär jag mig bara i svart!
Mer
8 år 6 månader sedan #778104 av Geta
[youtube:2l5h1ww5]t51MHUENlAQ[/youtube:2l5h1ww5]
Mer
8 år 6 månader sedan #778121 av Utomjordingen