Bollas runt mellan psykolog till psykolog

Mer
8 år 5 månader sedan #777802 av Admin1
Vad får du för behandling av psykologerna, vilkets sorts terapi ger de dig? Alla psykologer har inte samma utbildning och inriktning, så det kan vara skäl till byte. Alla psykologer kan inte KBT för 10 år sedan var det ovanligt att svenska psykologer kunde KBT utan det var psykodynamisk terapi för hela slanten.
  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 5 månader sedan #777812 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Bollas runt mellan psykolog till psykolog
De snackar mycket, men kommer inte fram med speciellt mycket saker. De har inte sagt något till mig om någon behandling. Men till mina föräldrar har de föreslagit om eventuell terapi/ och ångest dämpande mediciner. Jag tycker det är dåligt att jag får så dåligt med info.
  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 5 månader sedan #777814 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Bollas runt mellan psykolog till psykolog
Men om mindre än 2 månader får jag inte gå dit längre för då är jag myndig.
Lika bra att sluta med besöken redan nu.
Mer
8 år 5 månader sedan #777822 av zoegas
Det är ju inget fel på dig så vad kan du begära? Du påminner lite om Traxerity som kom hit med 0 symptom och nu har han hamnat i vårdkarusellen med piller och symptom. Du vill kanske vara sjuk Cholowiz13?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 5 månader sedan #777826 av koi
Om en psykolog ska hjälpa dig måste du vara mottaglig för hjälpen. Du kan inte sitta med armarna i kors och svära över att de inte kan trolla.
Mer
8 år 5 månader sedan #777852 av Nissegossen
[youtube:3npe9vha]L8nu3lyaR_M[/youtube:3npe9vha]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum