Min psykolog sa en konstig sak

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 6 månader sedan #857818 av lonely
Min psykolog sa en konstig sak skapades av lonely
Hon berätta att man vet aldrig nåt att livet och allt e ett mysterium! Hon berätta att jag är inte konstig eller sjuk i huvudet som folk säger för hon har på riktigt träffat utomjordingar som kommunicera telepatiskt med henne när hon gick i gymnasiet tiden var det... Hon är en hederlig människa och ljuger aldrig typ!

Så vad ska man tro för så hygglig hon är och pålitlig kan ingen människa va typ.
Mer
7 år 6 månader sedan #857820 av Geta
Svar från Geta i ämnet Min psykolog sa en konstig sak
Min psykoterapeut sa att man kan aldrig bli riktigt medveten.
En annan psykiater sa att man kan inte säkert veta med det
mediala. Nu menar jag inte media utan det okända.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 6 månader sedan #857826 av lonely
Svar från lonely i ämnet Min psykolog sa en konstig sak
Mmmm :)
Mer
7 år 6 månader sedan #857981 av Utomjordingen
Ja, jag har som sagt också haft på telepatisk väg kontakter med utomjordingar men jag är på baksidan i systemet på grund av min mamma, hennes anhöriga och psykiatrin. För jag typ sa konstiga saker så blev jag tvångsinlagd/tvångsmedicinerad våren 1990 men när en psykolog säger konstiga saker - ja, då verkar det acceptabelt.
Mer
7 år 6 månader sedan #858033 av Admin1
Det är en omöjlighet att utomjordingar besökt jorden och att man haft kontakt med dem. De bor så långt bort så kontakt är omöjlig.
  • Niklas Larsson
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 6 månader sedan #858055 av Niklas Larsson
Svar från Niklas Larsson i ämnet Min psykolog sa en konstig sak
Hur förklarar då i så fall händelserna i Bermudatriangeln? Det finns bara en vetenskaplig förklaring och det är att utomjordingarna har byggt pyramider på havsbotten. Jag har bevis.