Min psykolog sa en konstig sak

Mer
6 år 9 månader sedan #953729 av Undrande
För många inköp av kontakter? :D

Vi människor känner ju andra människors inre. Jag kan säga väldigt mycket om väldigt många av er här. Jag vet inte hur, psykologen frågade om auror och grejer, men jag sa bara att jag såg vad folk var, det är inte perfekt men det funkar bra.
Mer
6 år 9 månader sedan #953743 av IngeF

Admin1 skrev: Det är en omöjlighet att utomjordingar besökt jorden och att man haft kontakt med dem. De bor så långt bort så kontakt är omöjlig.

Det er vel også statistisk umulig at romvesener ikke finnes, gitt universets enorme størrelse?
Mer
6 år 9 månader sedan #953755 av Amandara
Psykologer verkar allmänt vacko
Mer
6 år 9 månader sedan #953910 av IngeF

Saari skrev: Din psykolog ska inte bekänna sådana privata saker till dig, är du säker på att hen inte gjorde en koppling i ert samtal för att visa att du verkligen inte är konstig och att du inte är olik andra?

Utrolig at en TV-kanal som kaller seg History Channel presenterer programmer som "Ancient Aliens" Den sender knapt egentlig noe som kan kalles seriøs historie.
Mer
6 år 9 månader sedan #953916 av IngeF

lonely skrev: Hon berätta att man vet aldrig nåt att livet och allt e ett mysterium! Hon berätta att jag är inte konstig eller sjuk i huvudet som folk säger för hon har på riktigt träffat utomjordingar som kommunicera telepatiskt med henne när hon gick i gymnasiet tiden var det... Hon är en hederlig människa och ljuger aldrig typ!

Så vad ska man tro för så hygglig hon är och pålitlig kan ingen människa va typ.

Psykologens veier er uransakelige.