Min psykolog sa en konstig sak

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 7 månader sedan #858728 av lonely
Svar från lonely i ämnet Min psykolog sa en konstig sak
Saari, det stämmer.... Nu kommer alla tro att jag är knäpp men jag och några vänner i tonåren såg ett UFO... Vi lova varann att hålla tyst. För folk skulle börja tänka och se på en som knäpp!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 7 månader sedan #858730 av lonely
Svar från lonely i ämnet Min psykolog sa en konstig sak
Utomjordingen: jag har tyckt du är knäpp och dum i huvudet! Men om det här med utomjordingar tror jag det kan vara nåt som inte stämmer! För hon sa oxå det här med telepati och hon e pålitlig som sjutton, så jag vet inte vad jag ska tro. Trots det tycker jag fortfarande du e helt jävla dum i huvudet som utnyttjar din partner du har! Hon borde fan dumpa ett svin som dej!
Mer
7 år 7 månader sedan #858751 av Utomjordingen
Är du också en sån där som vill att jag ska hamna på gatan - för om min kvinna lämnar mig då lär det bli så.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 7 månader sedan #859170 av lonely
Svar från lonely i ämnet Min psykolog sa en konstig sak
Guuuuuh hur blev du så drastiskt?
Mer
6 år 9 månader sedan #953729 av Undrande
För många inköp av kontakter? :D

Vi människor känner ju andra människors inre. Jag kan säga väldigt mycket om väldigt många av er här. Jag vet inte hur, psykologen frågade om auror och grejer, men jag sa bara att jag såg vad folk var, det är inte perfekt men det funkar bra.
Mer
6 år 9 månader sedan #953743 av IngeF

Admin1 skrev: Det är en omöjlighet att utomjordingar besökt jorden och att man haft kontakt med dem. De bor så långt bort så kontakt är omöjlig.

Det er vel også statistisk umulig at romvesener ikke finnes, gitt universets enorme størrelse?