Stalking

Mer
7 år 4 månader sedan #883161 av björk
Stalking skapades av björk
En herre har stalkat mej i ca 10/12 år. Det är så fruktansvärt solklart och uppenbart. Hen har lite homo böjningar i grund och botten. Polisen medlar helst med ungdomar varför vet jag inte. Jag vet Petra Nordlund blev offer för en sådan. Det som kännetecknar de... Är deras sublima barbara avsaknad av fin känslighet. Och deras skyhöga motivation. Och uppslupenhet jag själv har gått både till huset där grisar härjar de gav mig nobben har ringt polisen 12 gånger för att få stöd och klarhet dem mest ratar mig. Det stämmer att de skall ha ngt i retur för att bejaka ett brott man får inte tex visa sej stursk då får man fet, nobben. Den trakassatören satt på på psyket på en bänk mången g.g.r med sin lapptop o härjade, hackade. Det är precis som våldtäkts offer de som är aktörerna skall ha bonus och ersättning. Skulle inte bli förvånad om "psykot" går omkring i trosor fast han är herre eller man. Det är väl praxis att de ska ha avantgarde ifred och det är dessutom förlikningen av det som skrivit här på agendan här. Det är exakt som mustasch's sång homophobic-alkoholic
Jag vet att han tatt med sig en kass med sex aperitif till ett massage institut här närbeläget. // /////
Mer
7 år 4 månader sedan #883212 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Stalking
någon.....lämnade sina nycklar på bordet.....hivade upp dem under troskyldig uppsyn......psykiskt sjuk fan tror som jag........tom på psyket förföljer de en.....självmordsbrevet som försvann.......????? någon knuffade puffade blåste väl då någon storljög. ja någon klippte tom av skägget på tomten såhär i juletider jag blev så fruktansvärt illa berörd.......polisen....säger inget......de vet att jag är knäpp har en knäppsjukdom det vet packet också......"är det oss du kallar kreti och pleti"????? fina i kanten som tusan......OM du visste vad vi tagit reda på om dig.......nä fy fan aldrig mer DEN staden
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 4 månader sedan #883251 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Stalking


Att bli trampad på i skoplösen är fan hemskt! Men tyvärr så finns det väldigt lite förståelse för offer i det här samhällssystemet!

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 4 månader sedan #883279 av Richard
Svar från Richard i ämnet Stalking
Jag har/haft en stalker. Nu är det inte så farligt. Träffades på psyket 2003, det var under juletiden o jag fick ECT-behandling då. Men p.g.a. att många i personalen hade semester på de dåvarande två avdelningarna som fanns, 52'an för Ängelholm o Örkelljunga, o 54'an för Klippan, Båstad, Åstorp. De slogs tillfälligt ihop, o en kvinna från Klippan blev väldigt förtjust i mig. Hon o jag samt 2-3 personer till hade faktiskt jätteroligt i bl.a. rökrummet. En massa lustigheter på psyket... :mrgreen:

Hon fick mitt telefonnummer i alla fall o i början (när vi båda skrivits ut) ringde hon ofta 2-3 ggr om dagen. Det höll på i några år, sen blev det "bara" en gång om dagen. En gång låg jag inne på sjukhuset för en helt annan grej, då tar hon reda på numret till sjukhuset (var mobilförbud) o ringer för att fråga vad jag har för strykjärn hemma... :rolleyes:

Nu har det dock lugnat ner sig, hon ringer nån gång varannan vecka, o det kan ju vara acceptabelt, att man pratar lite som vänner. Numera bor hon på nått hem i Höör. Tror hennes huvuddiagnos är bipolär, för jag vet att hon äter litium. Innan hon blev inlagd på hemmet i Höör så var jag o hälsade på henne i Klippan, o hon hade lagat jättegod mat. Har hälsat på henne en gång i Höör också när jag hade bil. Hon började arbetsträna en gång på ett dagis, men fick omedelbart sluta efter att hon tagit strypgrepp på ett barn... :väggen

Så, hon är väldigt sjuk i alla fall, såg att hon fyllde 51 år nyss o jag glömde att gratta henne när hon fyllde 50... :cry:
Hon blir så glad för vykort!

Först var det lite jobbigt, men jag har inte hjärta att be henne sluta ringa mig. Men som sagt är det helt ok nu.
Mer
7 år 4 månader sedan #883280 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stalking
Jocke
[youtube:2eu764w9]kzH1iaKVsBM[/youtube:2eu764w9]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 4 månader sedan #883292 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Stalking
Jag förstår inte riktigt din poäng, som jag förstår det så var nazismen inte bra för honom, alltså en stor ironi!

Vars är världen på väg?