ESL

Mer
7 år 2 månader sedan #898694 av Trassel
Svar från Trassel i ämnet ESL
Jaaa, då hoppas jag att vi inte har någon teaterapa i vår grupp ;)
Mer
7 år 2 månader sedan #898730 av Trassel
Svar från Trassel i ämnet ESL
skickar inlägg på inlägg, men dom försvinner. Så jag hoppas att dom inte dyker upp nu.... nytt försök:
Hoppas att jag inte har ett teaterapa i min ESLgrupp
Mer
7 år 2 månader sedan #898731 av Geta
Svar från Geta i ämnet ESL
Jag ser dina inlägg.
Mer
7 år 2 månader sedan #900211 av Trassel
Svar från Trassel i ämnet ESL
jag sitter här och hoppas att killen som är en av dom som ska hålla i detta, ska ringa..... men jag vet att han sa att han skulle ha en veckas semester innan vi började, så det kanske är därför han inte hör av sig.
Mer
7 år 2 månader sedan #900470 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet ESL
Ring och fråga honom för det är jobbigt att vänta. Det är bara 5 % som fått ESL. Psykosregistret har statistik på detta.
www.viska.se/om-schizofreni/statistik
Mer
7 år 2 månader sedan #900506 av Trassel
Svar från Trassel i ämnet ESL
Det jag önskar med ESL är att jag ska klara mig hemma, utan att vara hos mina föräldrar hela tiden. Jag fyller 35 i april och jag är hos mina föräldrar 5-6 dagar i veckan. Oftast hela helgerna. Dom får ställa upp mycket, även om mina boendestödjare löser mycket och besöker mig mycket. Jag vill ju vara självständig. Jag läste det psykosregistret Adm1. läser och tänker på hur resten av mitt liv ska bli. Tänker tillbaka på hur livet var innan jag blev sjuk, om jag hade vetat hur det hade blivit, vet jag inte om jag hade orkat.

Men jag lever ändå ett liv där jag har ljusglimtar och om man jämför med några år sedan, då jag kanske mådde dåligt 6/7 dagar i veckan och aldrig vågade njuta av den dagen som var bra, jag var så rädd för att jag ändå skulle må dåligt dagen efter. Idag tar jag dagen som den är, mår jag bra, försöker jag hitta på något och mår jag dåligt får jag stöd av BS och mina föräldrar.......