KBT vid Schizofreni.

Mer
3 år 11 månader sedan #1255069 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet KBT vid Schizofreni.
Min kp är KBT-terapeut, men jag har aldrig fått den terapin. Jag är väl ett hopplöst fall.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1255087 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet KBT vid Schizofreni.
Fråga efter KBT KURSEN FANTASIO, UNDER TIDEN KAN DU OCH DIN KP BENA UPP SYMTOM DU HAR, BERÄTTA VAD DE SÄGER TILL DIG, VARFÖR ÅNGESTEN FÖRSTÄRKS ÅNGESTEN, DET BEROR NOG PÅ Att MAN TROR PÅ DET DET DE TALAR OM FÖR DI G, DET GÄLLER ATT HITTA MEDICINEN SOM ÄR KOMPATIBEL FÖR JUST DIG, DU FÅR FÖRSÖKA HITTA LJUSET I TUNNELN FANTASIO, Ge aldrig upp att tro Fantasio
Mer
3 år 11 månader sedan #1255111 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet KBT vid Schizofreni.
Tack, ingrid64marie. Jag vet inte vad KBT är.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1255134 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet KBT vid Schizofreni.
Det är det samma som samtalsterapi, slog upp det själv och då ska det betyda att terapeuten du kommer att. gå ned i djupet av dina känslor för att försöka förstå vad det är som får rösterna eller tankarna komma ,ångesten att formligen vilja spränga ditt hjärta, du behöver inte använda din kontaktman till hjälp utan det ska räcka med att gå till samtalsterapeuten.
Mer
3 år 11 månader sedan #1255141 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet KBT vid Schizofreni.
Har slängt ut ångesten jag hade, har ingen ångest, samt jag har inga rädslor, det var något jag själv fixade.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1255255 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet KBT vid Schizofreni.
Alla är inte som du Nissegossen, det blir bara onödigt att säga det var gång att du har slängt ut ångesten vad hjälper det den som befinner sig i det inte ett smack.