Psykologer som just fått examen

Mer
3 år 6 månader sedan #1290725 av Nissegossen
Ja, men det är samma orsak som jag skriver på viska.se då jag är nu gammal och fortfarande lever trots att statistiken säger att jag har uppnått en ålder då jag enligt den inte borde leva, lever på lånad tid, men ännu känner jag mig som ungdom.

Min erfarenhet har gjort att jag besitter kunskap av erfarenhet av min diagnos Schizofreni märk väl diagnos jag är inte sjukdomen personifierad och tar mycket illa vid mig över att bli kallad Schizofren

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1290803 av Admin1
Det som kanske saknas är att nyexade inte får gå bredvid en erfaren psykolog en månad eller två för att få erfarenhet.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290805 av Zoidar

Admin1 skrev: Det som kanske saknas är att nyexade inte får gå bredvid en erfaren psykolog en månad eller två för att få erfarenhet.


Får de inte? Skulle just skriva att de väl får gå bredvid innan de kastas ut på farvattnet?

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 6 månader sedan #1290812 av krokus
PTP-psykologer får visst en erfaren handledare, som är psykolog.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290816 av Geta
Vad är PTP-psykolog?
Mer
3 år 6 månader sedan #1290831 av Nissegossen
En enkel fråga på Google gav svaret på din fråga prompt www.psykologforbundet.se/for-dig-som-ar/PTP/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum