Ni som inte har pojk/flick vän. hur ofta onanerar ni?

Mer
15 år 2 veckor sedan #198964 av Potte-Boa Jösse
Jag tittar på Anslagstavlan.
Mer
15 år 2 veckor sedan #198965 av Nissegossen
:lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 2 veckor sedan #199059 av Jocke

Nissegossen skrev: :?: Nej!Tog förövrigt dåligt vid mig...


Har jag sagt ngt dumt nu Nisse, du tog illa vid dig säger du?

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 2 veckor sedan #199147 av Nissegossen
Jocke,"Kasta pärlor för svin"det kändes i den stunden som att du anklagade mig och de vänner jag hade på den tiden och att Brandeby hade sagt att vi var svin som han inte ville kasta pärlor för.

Kan du förstå att jag tog ytterst dåligt vid mig?!!! Jag har aldrig haft med Brandeby att göra och jag har aldrig ens sett honom, förutom i TV.

Kan du verkligen förstå vilken skymf jag tog det för? Det var en oerhört ful jämförelse!!!!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 2 veckor sedan #199489 av Jocke
Jodå, jag kände den gången när jag såg Kurt Olssons skepnad i teve, att redan då var jag exponerad för en rätt stor grupp människor, som vill kalla sig för medvetna.

Du vet mitt namn, och jag förutsatte att du förutsåg att han syftade på den debatt som försigick på den tiden, vilket var av det hårda slaget, tyvärr tog du åt dig av min som jag sade försynta fråga, för att det är många som kände att Brandeby inte mådde så bra då.

Jag har aldrig påstått att Brandeby skulle kalla er svin, no way. Ännu ett missförstånd. Du tänker på tok för snabbt Nisse, men tala om trollen?

Det är dina värderingar som styr, hur du kan tolka en sats, utan att fråga mig. Ja, då är vi ovänner igen.

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 2 veckor sedan #199541 av w200i
För några år sedan såg jag flera Kanadensiska (?) program om Kärlek, lust samt sex på discovery mix, sent på kvällen. Serien var väldigt informativ samt sensuell!

Är det någon som minns vad det var för program?