Ni som inte har pojk/flick vän. hur ofta onanerar ni?

Mer
6 år 11 månader sedan #934095 av MsTibbs
Varför hatar du sommaren? Jag älskar sommar!
Mer
6 år 11 månader sedan #934097 av IngeF
Uten å høres ut som et svin, så er det vanskelig med sol, sommer og lettkledde kvinner. Holder meg inne da, så jeg slipper å se dem noe særlig. Jeg er fullt ut bevisst på at dette er mitt eget problem, og ikke kvinners feil. Jeg har ikke tilgang på den slags, så det er best å stenge det ute.
Mer
6 år 11 månader sedan #934100 av IngeF

Nissegossen skrev: 8) beror nog på i vilken ålder du pratar om.
Men själva känslan blir mer tillfredsställande med stigande ålder.

Inte så ofta längre, man var som en hingst när man var yngre. Hade jag vart 15, så hade man behövt en äldre kvinna, som man kunde både ha som mentor samt att hon hade fått det hon behövde. På den tiden fanns knappt porrfilmer ute på biograf ens.

Porrtidningar var det bara nakna tjejer och inget mer, det var som badkläds tjejer som hade tagit av sig dem. Det var inget dramatiskt i varken tidningar eller film. Filmerna var´ju rena informations filmerna om olika könssjukdomar och knappt ett ända samlag. Helt enkelt kan man säga att det räckte ju inte till.

Sedan kom ungdomsrevolten och 68 rörelsen och efter det var det öppna dörrar för porr.

Det längsta jag varit utan är tre veckor och känslan sedan, var outstanding!

Sex är en del av livet och det är bara att bejaka den, för enda lösningen(!) är ut me et


Post coital depresjon er såpass ille at jeg holder meg unna den slags.
Mer
6 år 11 månader sedan #934102 av MsTibbs
Mer