Omröstning: Bor du ensam eller med andra?

Mer
18 år 8 månader sedan #20390 av Isa-Alise
Hälften av de som svarat hittills bor ensamma, hälften med någon annan....

Undrar hur det ser ut i befolkningen i stort? Jag har hört att det finns rätt många ensamhushåll i Sverige jämfört med andra länder...
  • Hanna
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #20391 av Hanna
Svar från Hanna i ämnet Omröstning: Bor du ensam eller med andra?
Hej!
Jo jag bor med min sambo och mina två tonårsbarn.
Mvh Hanna
Mer
18 år 8 månader sedan #20394 av flisan
Bor ensam i liten tvåa med katt
Mer
18 år 8 månader sedan #20412 av Admin1

Isa-Alise skrev: Hälften av de som svarat hittills bor ensamma, hälften med någon annan....

Undrar hur det ser ut i befolkningen i stort? Jag har hört att det finns rätt många ensamhushåll i Sverige jämfört med andra länder...


Jag läste i Aftonbladet att var fjärde hushåll i Sverige är ett ensamhushåll. Det är ganska vanligt att leva ensam, men inte alls så vanligt, som här på sajten.
www.aftonbladet.se/vss/debatt/st ... 18,00.html
Mer
18 år 8 månader sedan #20442 av Nissegossen
Jag bor numeraSingel i en trea på 63,5 Kvm, trivs jättebra! Önskar inte tillbaka tillståndet efter över 14 år som sambo. Vi är fortfarande bästa kompisar och jag sitter just nu och skriver hemma hos henne på hennes dator.

Detta att leva singel, är mycket bra för mig, för det är inga sura miner hos någon av oss. det fungerar bättre mellan oss nu än förut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 8 månader sedan #20453 av Abzu
Jag bor just nu inneboende hos en kompis som har en son några dagar i veckan. Det funkar fint.