Hur skall jag göra?

  • mmmm
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 7 månader sedan #21807 av mmmm
Hur skall jag göra? skapades av mmmm
Jag har så otroligt dåligt självförtroende, lr jag har inget självförtroende alls. Jär rätt nära vän med en tjej och hon försöker övertyga mig om att hon tycker om mig väldigt mycket.. Men jag kan inte inse det :S jag får massa tankar om att de inte skulle vara så och när jag ser våran relation från hennes ögon så ser jag att hon tycker om mig och att hon helst vill träffa mig i större sällskap.. att hon inte vill träffa mig själv som bra kompisar gör..

Visserligen har vi inte träffats själva så mycket men det har heller inte gått så långt, det var inte länge sedan vi kom närmre varandra.. Tror ni att hon vill träffa mig? Jag antar det men jag kan inte hur mycket jag försöker INSE det.. det är skitjobbigt och jag kan sitta flera dagar å vela

Några tips kanske?
Mer
18 år 7 månader sedan #21813 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hur skall jag göra?
Vänskap kan vara svårt om man har dåligt självförtroende eller är lite nojig... försök att lita på att hon vill vara din vän... och tolka inte så mycket.... det är lätt att övertolka t.ex. att nån är trött som att dom är ointresserade...
Mer
18 år 7 månader sedan #21831 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur skall jag göra?
Om du lider av schizofreni kunde du undersöka om kliniken du går på anordnar kurser i socialfärdighetsträning. Där får man lära sig att umgås med andra människor. Kurserna är visst enormt uppskattade av dem som får gå dem.
Säkert bra för självförtroendet.
Mer
18 år 7 månader sedan #21832 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Hur skall jag göra?
Jag tror att isolering kan spä på det dåliga självförtroendet. Människan är en social varelse och det är inte konstigt att själförtroendet sviktar om man inte får vistas bland andra.

mvh Fredrik
Mer
18 år 7 månader sedan #21841 av yeoha
Svar från yeoha i ämnet rösterna sade bjud på bio!
Rösterna sade bjud på bio?Men man skall aldrig lita på rösterna så jag föreslår att du ringer denne å fulständigt överrumplar henne positiv charm!rösterna hjälpte till igen!hur kommer man förbi ste3get?jag provar igen!video film enkelt bra men rösterna (tillsammans med henne såklart)resturang eller kanske tipsa henne om denna underliga site rösterna är några dAMER MEN JAG ÄR EN MAN AV KLASS CHARM TAKTIK,jag vet att en sak är säker ?jag vet att du gör det bästa av din sitvation!!! :idea: