Min ungdomskärlek har flyttat tillbaka, har frågat efter mig

• Richard
  • Richard Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Viska's Stormufti
Mer
26 jul 2012 21:42 #503745 av Richard
Jag fick precis veta att en tjej jag var kär i, i min ungdom, har flyttat tillbaka till stan. Genom en del gemensamma bekanta har hon frågat efter mig. Jag vet inte vad jag ska göra, det finns vissa känslor kvar för henne. Samtidigt som jag halvt är ihop med en tjej i Göteborg.

Jag blir så nojig för detta. Det ända som hjälper är att ta Haldol, då alla varma känslor försvinner. Jag blir helt känslokall.

Fast egentligen tror jag att jag är rädd, vet inte direkt för vad. Men jag känner mig rädd... Rädd för att bli sviken eller nått, jag vet inte vad...

Vet att det är fel att döva känslorna med medicin, men vad gör man?

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
26 jul 2012 21:45 #503746 av Isa-Alise

Mer
27 jul 2012 15:45 #503925 av Admin1
Inget att bekymra sig över egentligen. Avvakta vad som händer. Även om man själv inte tänker på det så ändras man med tiden och det som betydde mycket för en förr, visar sig inte betyda lika mycket längre.

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
27 jul 2012 15:57 #503934 av Fantasio
Jag är oduglig på kärler och relationer, men där fanns en kvinna... När vi sade adjö mådde jag dåligt och trodde aldrig jag skulle komma över henne. Men guess what? Nu tänker jag knappt på henne längre.

• Guest
  • Guest Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
29 jul 2012 00:43 #504333 av Guest
Om hon frågat om dig är väl ändå ganska naturligt, nu när hon är tillbaks efter en massa år, ifall ni umgicks back in the days.. gör ingen grej av det. Om hon däremot frågat om hur hon kan få tag i dig är en annan sak. Var du hemligt kär i henne eller hade ni nån fling? Förvirra inte dig själv...förälskelse är bara en tripp ,det går över.

Mer
29 jul 2012 01:09 #504334 av Ready
Jag har en bok som heter The Mating Mind. Jag har bläddrat lite i den och den verkar rätt bra. Förmodligen är den bättre än de flesta raggningsböcker.

Likartade ämnen

Trådens ämneRelevansDatum för senaste postning
MaxMin är tillbaka, och har något att bekänna...3fredag, 02 augusti 2013
Min mamma har en bok2fredag, 13 Maj 2011
Jag har mixtrat med varenda medicin jag har! Jag mår inte bra!2tisdag, 11 juni 2019
Ni som har Facebook, har ni några kändisar som vänner?2fredag, 25 december 2020
Min släkting har ADHD2söndag, 16 april 2017
Sidan laddades på: 0.430 sekunder