Hur många av er har haft förhållande?

Mer
3 år 4 månader sedan #1298445 av Cosmos
Jag tänker på mina syskon här. Bror min hade väl något förhållande innan 22, men när han träffade sin drömtjej då han var lärarkandidat på gymnasiet var det bara hon och ingen annan. De är nu ett äldre par med barnen utflugna och har ett helt hus för sig själva. Verkligen monogama.

Min mycket äldre syster har dock hunnit med flera och hon är nu gift för andra gången med en gammal kärlek från ungdomen. Han är dessutom välbärgad. Hon skulle aldrig tänka sig att gänga någon med dålig ekonomi. Till utseendet är hon väldigt lik Helena Bergström, d v s inte snygg. (För att vara så där osvenskt skrytsam så måste jag tillägga att jag var den snygga i församlingen!).
Mer
3 år 4 månader sedan #1298447 av memphis
Tycker nog att Helena Bergström kan räknas som snygg :)
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 4 månader sedan #1298460 av Jocke

Drummer skrev: Har din kvinna psykiska problem Jocke?


Tycker inte jag behöver besvara denna fråga Drummer? Men kan säga att denna relation jag har, är den längsta hittills. Men förstår inte vart du vill komma med denna fråga Drummer? Och nu i coronatider, så kan jag väl säga att den är vilande, men vi har kontakt varje dag.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1298468 av Amandara
Mitt längsta förhållande är 4 år. Då fick jag verkligen anstränga mig. För att inte fly. Vi var särbos. Han bor i en annan stad. Vi är fortfarande vänner.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Amandara.
Mer
3 år 4 månader sedan #1298470 av memphis
Mitt längsta förhållande var 12 år. Vi bodde ihop hela tiden. Flyttade ihop efter bara en vecka.
Mer
3 år 4 månader sedan #1298471 av Cosmos
Jag gillar inte Helena Bergströms utseende p g a att hon är så lik min syster då denna är väldigt elak mot mig och alltid varit. Det låter väl barnsligt men det bjuder jag på.