Jag har ett stort bekymmer!

Mer
3 år 2 månader sedan #1313859 av krokus
Svar från krokus i ämnet Jag har ett stort bekymmer!
När jag äter linser växer tuggan i munnen! Ett tag försökte jag mig på Quornfiléer istället för kyckling. Det såg ut som innerfilé från kyckling men smakade inget vidare. Jag provade olika sorters kryddor, det som nästan fick godkänt var några ton curry. Tro mig, jag försökte tycka om Quornfilé. Det gick inte. 

Hela argumentet om att det ska gå att lära sig tycka om något... Det påminner om tonårstjejer som säger så om stringtrosor. Det går att lära sig att använda. Nej, inga stringtrosor här inte. En gång i tiden, ja, men inte nu längre. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1313861 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag har ett stort bekymmer!
Jag tycker också att det går till överdrift men har inget emot linser i maten.
Mer
3 år 2 månader sedan #1313867 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Jag har ett stort bekymmer!
När jag äter linser och lite "tyngre" grönsaker som blomkål, morötter, broccoli, händer något i magen. Cirkus två timmar efter maten måste jag ha en toalett i närheten annars händer en olycka. Får fruktansvärt ont i magen och full sprutlackering av toalettstolen. Skulle jag bli vegan skulle jag dö av svält och uttorkning.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1313999 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Jag har ett stort bekymmer!
Krokus jag tycker oxå riktigt kött kan smaka mycket godare men jag har ingen rätt att äta kött från några individer. Du gör det som du tycker är rätt men jag skulle aldrig kunna ha en partner som är en icke vegetarian. Vi får se gillar honom verkligen. Han har haft det tufft och är fortfarande ödmjuk och trevlig.

Cosmos skrev: När jag äter linser och lite "tyngre" grönsaker som blomkål, morötter, broccoli, händer något i magen. Cirkus två timmar efter maten måste jag ha en toalett i närheten annars händer en olycka. Får fruktansvärt ont i magen och full sprutlackering av toalettstolen. Skulle jag bli vegan skulle jag dö av svält och uttorkning.

Jag äter inte mycket grönsaker. Har nyss tagit ur ugnen hallongrottor och det blev min mat för dagen..
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.