Hur många av Er är ett brottsoffer?

Mer
10 år 8 månader sedan #602300 av Utomjordingen
Vad tråkigt Hurt! Är det därför du själv begår brott än idag? Om det kan vara en faktor om man säger så.

Jag anser att alla brott mot mig är en stor faktor utav flera faktorer att jag är psykisk sjuk idag. Ibland vill jag hämnas för att få nån slags upprättelse.

Jag har haft hemska planer en gång i tiden men som jag aldrig realiserade eftersom min kvinna spräckte bubblan. Stack hål i ballongen som hade växt i flera år. Jag blev avslöjad på grund av att jag var full och öppnade mig lite väl mycket för min kvinna (började på den tiden att dricka alkohol) så därför sprack alla mina planer. Det var nog lika bra det! Så kom inte och säg (säger till Er alla) att alkohol och kvinnor inte kan vara bra.

  • Hurt
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #602311 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Hur många av Er är ett brottsoffer?
kanske e de därför ja e lite kriminell - oh ja ja har haft många planer....tex samla en arme plocka in alla på ett dygn och in i övergiven fastighet där ja torterar dom och gör vad ja vill med...typ skär kuken av och tvingar dom äta den annars dödar ja dom...lr nåt! men min mamma fick mej i bättre tankar...
Mer
10 år 8 månader sedan #602315 av Utomjordingen
Usch då - det lät inget vidare, Hurt.

Annars, jag är knäpp idag för jag tror att jag redan har hämnats med min komet som kommer i framtiden. Där fanns ingen plan - det var bara av en ren slump. Jag får för mig att jag är värst efter Mao, Stalin, Hitler och sen så kommer jag. Vet att det låter knäppt (vanföreställning) men för mig är det ibland på riktigt.







  • Hurt
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #602316 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Hur många av Er är ett brottsoffer?
ja har haft planer på att spränga planeten i bitar men sen kom ja på även om ja skulle lyckas så skulle gravitation hålla planeten på plats...oxå pga vanföreställningar
Mer
10 år 8 månader sedan #602317 av Nissegossen
Citat tillskrivet Arkimedes: Ge mig en fast punkt och jag skall rubba jorden sv.wikipedia.org/wiki/Arkimedes

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 8 månader sedan #602323 av Utomjordingen
Vem vet? Man kan väl hoppas att det är en vanföreställning (plats och år när kometen kommer har jag för mig själv i alla fall). Ibland har jag spekulerat i att jag innerst inne vill dö men så har jag förträngt att jag vill dö så då har det blivit motsatt effekt – att jag omedvetet vill döda istället. Sen tror jag att det handlar om röster (hörselhallucinationer), tinnitus som jag har och den här spejsade bollen som jag ser när jag blundar som gör så att jag egentligen inte vill leva och även hämnas. Nåt sånt!

Ibland mår jag så här: